احتمال معرفی ۷ لنز RF جدید توسط کانن در سال ۲۰۱۹

یک‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌های اخیر می‌گویند که کانن قصد دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی، هفت لنز جدید RF را برای دوربین EOS R معرفی کند.
تبلیغات

طبق گزارش‌های اخیر، کانن در پی آن است تا طی سال جاری میلادی، به‌ معرفی هفت لنز RF جدید برای دوربین فول فریم بدون آینه‌ی EOS R بپردازد. 

علاقه‌مندان به دوربین فول فریم بدون آینه‌ی کانن می‌توانند انتظار معرفی حداکثر هفت لنز RF جدید را در سال ۲۰۱۹ داشته باشند، البته همه‌ی این لنزها قرار نیست در سال ۲۰۱۹ عرضه شوند و تاریخ عرضه‌ی برخی از آن‌ها برای اوایل ۲۰۲۰ تنظیم شده است. احتمالا تمرکز اصلی روی سه مورد از این لنزها خواهد بود: یکی از آن‌ها لنزی ۳۵-۱۶میلی‌متری با دیافراگم f/2.8، دیگری لنزی ۷۰-۲۴میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 و آخری لنزی ۲۰۰-۷۰میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 خواهند بود. این لنزها احتمالا در دسته‌ی لنزهای RF سری L جای خواهند گرفت.

لنزهای RF سری L در زمینه‌ی فناوری اپتیکال جزو بهترین‌های بازار هستند و ضمن داشتن عملکرد سریع‌تر نسبت به رقبا، کیفیت بسیار بالا و درخورتوجهی دارند.

EOS R نخستین دوربین مجهز به مانت لنز RF با اتصال ۱۲پینی، فاصله‌ی فلنج ۲۰میلی‌متری و گشودگی مانت با قطر ۵۴میلی‌متری است. طبق گزارش‌های منتشرشده، چهار لنز RF اول کانن شامل RF 24-105mm f/4L USM ،RF 28-70mm f/2L USM ،RF 35mm f/1.8 M IS و RF 50mm f/1.2L USM هستند. تمامی این چهار لنز به حلقه‌های کنترلی قابل‌تنظیم مجهز شده‌اند.

لنز‌های تیلت شیفت کانن / Canon Tilt Shift Lens

به‌طور کلی، شایعه شده است که کانن قصد دارد در  سال ۲۰۱۹، هفت لنز RF زیر را معرفی کند:

  • Canon RF 16-35mm f/2.8L
  • Canon RF 24-70mm f/2.8L IS
  • Canon RF 70-200mm f/2.8L IS
  • Canon RF 105mm f/1.4L
  • Canon RF 85mm f/1.8 IS STM
  • (Canon RF Macro lens (RF 90mm f/2.8L Macro
  • Canon RF non-L Kit Lens

همان‌طور که در فهرست بالا می‌بینید، ظاهرا یک لنز RF که جزو سری L نیست نیز قرار است در سال ۲۰۱۹ معرفی شود. انتظار می‌رود که تاریخ رونمایی از این لنز با تاریخ رونمایی از مدل اقتصادی بادی دوربین EOS R همزمان باشد؛ یعنی حدودا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹.

به‌منظور اطلاع از مشخصات فنی و قیمت دوربین، می‌توانید به بانک محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش از سایت همچنین امکان مقایسه‌ی انواع محصولات از برندهای مختلف با یک‌دیگر فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات