حجم بسته‌های اینترنتی ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۱۰ درصدی حجم بسته‌های اینترنتی اپراتورها بدون تغییر قیمت خبر داد.
تبلیغات

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به کاربرانی که از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی شکایت داشتند اعلام کرد از هفته‌ی گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شده است. وی با انتشار توییتی نوشت کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت پیگیری می‌شود و درحال‌حاضر بسته‌های اینترنتی با همان قیمت‌ها ۱۰ درصد حجم بیشتری ارائه می‌دهند.

عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده و افزایش غیرقانونی قیمت بسته‌های اینترنتی بارها از سوی کاربران اینترنت مطرح شده و به مسئولان انتقال داده شده بود. وزیر ارتباطات نیز قول داده بود این موضوع را پیگیری کرده و تعرفه‌ها را اصلاح کند. وی در توییت خود از پیگیری و اصلاح تعرفه‌گذاری بسته‌های اینترنتی اپراتورها خبر داد و نوشت:

مردم از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی شکایت دارند. با آغاز مدیریت هزینه‌ها در اپراتورها، از هفته‌ی گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شد. فعلا با همان قیمت‌ها، ۱۰ درصد حجم بیش‌تر اضافه شده است. کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت پیگیری می‌شود. فضای‌مجازی فرصت است...

این‌درحالی است که همراه اول با ارسال پیامکی از افزایش حجم ۱۰ درصدی در بسته‌های ماهانه‌ی خود به کاربران خبر داده است. کاربران طرح صبحانت همراه اول با خریداری بسته‌های اینترنتی ۱۵ گیگابایتی هدیه‌ی ۱.۵ گیگابایتی دریافت کرده‌اند و همچنین برای استفاده از سایت‌های منتخب داخلی از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند. ایرانسل نیز بعد از پیگیری این موضوع از تیم پشتیبانی اعلام کرد تغییراتی را در بسته‌های اینترنتی ماهانه‌ی خود اعمال کرده است.

اگر شما هم تغییری در حجم بسته‌های اینترنتی خود مشاهده کرده‌اید، با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات