تبدیل نیسان آلتیما به اسنوموبیل

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
مطالعه 6 دقیقه
نیسان در جدیدترین اقدام خود، سدان Altima-te AWD را با کیت تبدیل شنی به اسنوموبیل تبدیل کرده است؛ این محصول در نمایشگاه خودروی مونترال رونمایی می‌شود.
تبلیغات

معمولاً خودروسازان جهان سعی می‌کنند که تمام تدابیر ایمنی را روی محصولات خود پیاده کنند تا خریداران در انواع شرایط جاده با مشکل روبه‌رو نشوند. بااین‌حال در روزهای برفی زمستان، خودروهای سواری معمولی نمی‌توانند عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. در این وضعیت، شرکت‌های خدمات پس از فروش و قطعات یدکی مختلفی به عرضه‌ی کیت‌های تبدیل برای انواع خودرو اقدام می‌کنند. البته این مورد استثنا هم دارد و در صورتی که محصول ساخت نیسان باشد، پکیج‌هایی برای شرایط رانندگی در برف نیز برای مشتریان عرضه می‌شود.

Nissan Altima-te AWD / نیسان آلتیما شنی‌دار

سدان نیسان آلتیما ۲۰۱۹ برای سرکشی به انواع مسیرهای برفی در مدلی کاملاً جدید و همراه‌با امکانات جانبی ارائه شده است. بخشی از این پکیج شامل کیت تبدیل به اسنوموبیل است که درکنار سیستم تمام چرخ محرک (AWD) برای مشتریان عرضه می‌شود. 

Nissan Altima-te AWD / نیسان آلتیما شنی‌دار

تبدیل نیسان آلتیما به اسنوموبیل به آن سادگی هم که فکر می‌کنید ممکن نیست و تنها با نصب چرخ‌های ممتد انجام نمی‌شود. نیسان می‌گوید که این پروژه‌ی داخلی ویژه نیاز به کار ساخت زیادی دارد و تکمیل آن ۲۵۰ ساعت طول کشید. گلگیرهای سدان نیسان برش داده شد و ۱۸ سانتی‌متر به سمت بیرون آمدند. البته این میزان فاصله، دلیل دیگری هم دارد و نیسان آن را برای کاهش میزان پرت شدن برف در مسیر خط دید راننده ایجاد کرده است.

Nissan Altima-te AWD / نیسان آلتیما شنی‌دار

سیستم تعلیق با تغییر اسکلت‌بندی حدود ۸ سانتی‌متر بالا برده شد. این فرایند بسیار حساس است زیرا باید از قطعات مستحکم و مطمئنی استفاده شود که هنگام تحت بار قرار گرفتن، از موقعیت خود خارج نشوند. 

Nissan Altima-te AWD / نیسان آلتیما شنی‌دار

چرخ‌های ممتد Dominator متعلق به شرکت اَمریکن ترک تراک (American Track Truck) هستند و طول هر کدام از آن‌ها تقریبا‌ً به ۱۲۲ سانتی‌متر می‌رسد. درحالی‌که عرض آن‌ها ۳۸ سانتی‌متر است، به نظر می‌رسد که سدان نیسان آلتیما بدون هیچ مشکلی می‌تواند وارد مسیرهای برفی با عمق زیاد شود. 

Nissan Altima-te AWD / نیسان آلتیما شنی‌دار

نیسان Altima-te AWD به جمع محصولات مجهز به چرخ ممتد خودروساز ژاپنی می‌پیوندد که شامل شاسی‌بلند Rogue Warrior و رودستر  370Zki می‌شوند. اخیراً نیسان حتی مدل جوک را هم با این سیستم به نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۹ آورد و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. این مدل خاص از آلتیما به‌زودی در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات