پیکسل 3 لایت گوگل در ویدئویی زودتر از موعد رونمایی رویت شد

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند پیکسل ۳ لایت در ویدئویی پیش از رونمایی رسمی، رویت شد و انتظار می‌رود فصل بهار بلافاصله بعد از رویداد Google I/O به بازار عرضه شود.
تبلیغات

باوجودی که به‌نظر می‌رسد گوگل قصد ندارد گوشی‌های هوشمند خود را در حجم بالایی به‌ فروش برساند، ولی نمی‌توان منکر این واقعیت شد که گوگل در حال توسعه‌ی دو گوشی هوشمند پیکسل مقرون‌به‌صرفه است که نشان‌دهنده‌ی تغییر استراتژی این شرکت است.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت XL، اوایل بهار توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه  شود. سال گذشته‌ی میلادی، ویدئو و تصاویر جدیدی از پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال رویت شد. وبلاگ اکراینی Andro News ویدئویی از پیکسل ۳ لایت به‌اشتراک گذاشت. 

پیکسل 3 لایت گوگل

در تصویر منتشرشده‌ی فوق، فهرستی از مشخصات کامل پیکسل ۳ لایت به‌اشتراک گذاشته شده؛ هرچند برخی مشخصات در این تصویر دیده نمی‌شود و صحبتی در مورد آن‌ها نشده است. ظاهرا پیکسل ۳ لایت برخلاف مدل‌های فعلی پیکسل با جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری در قسمت بالای گوشی معرفی خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی هوشمند به دوربین آن مربوط می‌شود که ظاهرا به‌خوبی دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال خواهد بود. باوجودی که دستگاه به‌نمایش گذاشته شده در ویدئو، نسخه‌ی پیش تولید پیکسل ۳ لایت را نشان می‌دهد ولی تصاویر ارائه‌شده، نمایشی استثنایی از پیکسل ۳ لایت را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مورد هر دو نسخه‌ی پیکسل ۳ لایت به چشم می‌آید، آن است که هر دو مدل گوشی هوشمند گوگل پیکسل با اندروید ۹ پای به بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود فصل بهار بلافاصله بعد از Google I/O سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات