هولولنز 2 طی مراسم ۵ اسفندماه مایکروسافت در MWC 2019‌ رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا نسل جدید عینک واقعیت افزوده خود را با نام هولولنز ۲ در جریان مراسمی که ۵ اسفندماه برگزار می‌شود، رونمایی کند.
تبلیغات

مایکروسافت دعوتنامه‌ی مراسمی را به تاریخ ۲۴ فوریه سال جاری یا ۵ اسفندماه ارسال کرده که به نظر می‌رسد طی این مراسم از نسل جدید هدست واقعیت افزوده‌ی خود با نام هولولنز ۲ رونمایی خواهد کرد. از جمله‌ی افرادی که در این رویداد حاضر خواهند شد، باید به ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در کنار جولیا وایت و الکس کیپ‌من اشاره کرد. با توجه به حضور الکس کیپ‌من در این رویداد، انتظار می‌رود تا ردموندی‌ها از هولولنز ۲ رونمایی کنند.

پس از آنکه فعالیت مایکروسافت در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند ویندوزفون کمرنگ شد، ردموندی‌ها حضور خود در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا را کمرنگ‌تر از پیش کردند، به‌طوری‌که تقریبا مایکروسافت میزبان رویدادی در بارسلونا نبود. باتوجه‌به بازگشت مایکروسافت برای برگزاری رویدادی در جریان MWC 2019، می‌توان این حرکت را کمی شگفت‌انگیز و نوید‌دهنده‌ی اتفاقاتی نو و هیجان‌انگیز خواند.

مایکروسافت طی چند سال اخیر در حال کار روی نسل جدید هدست واقعیت افزوده‌ی خود با نام هولولنز بوده است. هولولنز ۲ که با کدنام سیدنی شناخته می‌شود، با قابلیت‌های جدیدی همراه خواهد شد که از جمله‌ی آن باید به افزایش میدان دید و همچنین کاهش وزن اشاره کرد. ضمنا مجموع تغییرات ایجادشده باعث می‌شود تا استفاده از این هدست واقعیت افزوده بسیار راحت‌تر از پیش باشد. هولولنز ۲ از نظر سخت‌افزاری با مشخصاتی از قبیل نسل جدید سنسو رکینکت و همچنین تراشه‌ی اختصاصی به‌منظور بهبود عملکرد این هدست راهی بازار خواهد شد. از دیگر شنیده‌ها در مورد هولولنز ۲ باید به استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۰ در این هدست اشاره کرد.

دعوتنامه‌ی مایکروسافت جزئیات بیشتری را در مورد مراسم مایکروسافت ارائه نمی‌کند. باید دید که ردموندی‌ها در جریان مراسم خود چه محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را رونمایی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات