سونی دعوتنامه مراسم رونمایی از اکسپریا ایکس زد 4 را به تاریخ ۶ اسفند ماه ارسال کرد

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی اخیرا دعوت‌نامه‌‌ی کنفرانس اختصاصی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل 2019 را برای برخی از رسانه‌ها ارسال کرده است؛ اکسپریا XZ4 احتمالا در این کنفرانس رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

گرچه شایعه‌های اخیر از لغو ساخت گوشی اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت توسط سونی حکایت دارند، اما این شرکت ژاپنی هنوز هم می‌تواند با تعداد دیگری از گوشی‌هایش، عملکرد خوبی را در بازار تجربه کند. این شرکت اخیرا به‌صورت رسمی تایید کرده است که قصد دارد روز ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۱۹ (۶ اسفند ۱۳۹۷) در همایش MWC 2019 کنفرانسی اختصاصی برگزار کند؛ در این کنفرانس، احتمالا شاهد رونمایی از دستگاه‌های جدید سونی از جمله اکسپریا XZ4 خواهیم بود.

دعوت‌نامه‌‌های انگلیسی تاکنون برای رسانه‌های مرتبط ارسال نشده‌اند، با این‌حال ظاهرا سونی ارسال دعوت‌نامه برای شماری از رسانه‌های روسی و ایتالیایی را آغاز کرده است. متاسفانه در دعوت‌نامه‌ی ارسال‌شده توسط سونی، اطلاعات چندانی از کنفرانس پیش‌روی این شرکت دیده نمی‌شود.

طبق شایعه‌های اخیر، بزرگ‌ترین اتفاق کنفرانس اختصاصی ژاپنی‌ها در MWC 2019 به رونمایی از گوشی پرچمدار Sony Xperia XZ4 مربوط خواهد بود. این گوشی که احتمالا از نمایشگری ۶.۵ اینچ با نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده خواهد کرد، از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره خواهد گرفت و در قسمتی پشتی آن شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

از میان دیگر مشخصات غیررسمی منتسب به اکسپریا ایکس زد ۴ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سیستم‌عامل اندروید ۹ پای و باتری با ظرفیت ۳٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد.

کنفرانس سونی در MWC 2019

در کنفرانس سونی، احتمالا در کنار این پرچمدار، گوشی‌های دیگری نیز همچون اکسپریا L3، اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا رونمایی خواهند شد؛ این گوشی‌ها در واقع جدیدترین مدل‌ از گوشی سونی در دسته‌ی پایین‌رده و میان‌رده به‌شمار خواهند آمد.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟ 

با مراجعه به بانک محصولات زومیت می‌توانید ضمن اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل، به مقایسه‌ی دستگاه‌های شرکت‌های مختلف بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات