سونی اکسپریا XZ4 در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۳۹۵ هزار را ثبت کرد

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی اکسپریا XZ4 به‌لطف تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، امتیاز ۳۹۵هزار را در بنچمارک آنتوتو ثبت کرد و به صدر فهرست گوشی‌های هوشمند موجود رسید.
تبلیغات

گوشی هوشمند غیررسمی ساخت سونی با شماره سریال I8134 در فهرست بنچمارک آنتوتو مشاهده شده و توانسته امتیاز ۳۹۵هزار را به‌دست آورد. این گوشی به‌احتمال زیاد پرچم‌دار آینده‌ی سونی، یعنی اکسپریا XZ4 است و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند.

امتیاز ۳۹۵هزار بیشترین امتیاز ثبت‌شده تا به این لحظه در بنچمارک آنتوتو است و حتی از نتایج قبلی منتشرشده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ هم بیشتر است که می‌تواند دلایل معقولی داشته باشد. این امتیاز همچنین از تراشه‌ی هواوی کیرین ۹۸۰ با امتیاز ۲۷۰هزار و تراشه‌ی اپل A12 بایونیک با امتیاز ۳۵۰هزار بیشتر است.

XZ4 panel

تصویر منتسب به پنل اکسپریا XZ4

باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده‌ی قبلی، می‌دانیم اکسپریا XZ4 از نمایشگر بدون بریدگی با نسبت ۲۱:۹ استفاده می‌کند. بنابراین، ابعاد آن از صفحه‌نمایش‌های استفاده‌شده در گوشی‌های کنونی با نسبت ۱۹:۹ و یا ۱۸:۹ کشیده‌تر خواهد بود. همچنین، این محصول از جک ۳.۵میلی‌متری هدفون و دوربین سه‌گانه اصلی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۴۶.۵واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات