فروش ۱۰۰ هزار دستگاه ردمی نوت 7 در کمتر از ۹ دقیقه

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی موفق شده است در اولین فروش ردمی نوت ۷، صد هزار گوشی را طی مدتی کمتر از ۹ دقیقه به‌فروش برساند.
تبلیغات

روز گذشته خبریمبنی بر اطمینان مدیر ردمی از فروش ۱ میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ تا پایان ماه ژانویه منتشر شد. امروز، در اولین مرحله از فروش این گوشی، ۱۰۰ هزار دستگاه نوت ۷ تنها در مدت ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه به فروش رسیدند.

ردمی نوت ۷ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و بسته‌به میزان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت ۱۵۰ تا ۲۱۰ دلار به‌فروش می‌رسد. شایان ذکر است که قیمت درنظرگرفته‌شده برای این گوشی هوشمند یکی از مواردی است که کاربران را به‌سوی این محصول جلب می‌کند. از ۱۰۰ هزار گوشی به‌فروش‌رسیده، نیمی از آن‌ها توسط فروشگاه آنلاین شیائومی، موسوم‌به Mi Store به‌فروش رسیده‌اند. ۵۰ هزار دستگاه دیگر نیز توسط خورده‌فروشی‌های آنلاین از قبیل Tmall و JD.com به کاربران عرضه شده‌اند.

فروش بعدی ردمی نوت ۷ برای روز جمعه ۱۸ ژانویه (۲۸ دی‌ماه) برنامه‌ریزی شده است و از ساعت ۱۰ به وقت محلی شروع می‌شود. این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و رنگی موسوم‌به «طلایی غروب» عرضه می‌شود. درضمن، کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی در حدود ۱.۵ دلار، به‌جای شارژر ۱۰ واتی که به‌طور استاندارد با ردمی‌نوت ۷ عرضه‌ می‌شود، یک شارژر ۱۸ واتی خریداری کنند و گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات