پورشه 911 توربو با تیونینگ Gemballa معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
تیونر آلمانی گمبالا مدلی از پورشه 911 توربو رونمایی کرده است که قدرت پیشرانه‌ی آن به ۸۰۷ اسب بخار می‌رسد و یک کیت بدنه‌ی اسپرت هم روی آن نصب شده است.
تبلیغات

گمبالا (Gemballa) یکی از شناخته‌شده‌ترین تیونرهای محصولات پورشه است. در جدیدترین ارتقا روی محصولات پورشه، این شرکت یک مدل 911 توربو را به شکل گسترده‌ای تیونینگ کرده است. این مدل Gemballa GTR 8XX Evo-R نام دارد و از هر جهت توانایی‌های آن نسبت به نمونه‌ی استاندارد ارتقاء پیدا کرده‌اند.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری در حالت عادی ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون‌متر گشتاور دارد اما گمبالا قدرت آن را به ۸۰۷ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱۰۹۸ نیوتون‌متر ارتقا داده است. از این نظر، پورشه 911 گمبالا حتی از مدل 911 GT2 RS با قدرت ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون‌‌متر نیز قوی‌تر است.

Porsche 911 Turbo Gemballa GTR 8XX Evo-R

به گفته‌ی گمبالا، نصب این پکیج ارتقاء توان روی پیشرانه‌ی 911 توربو، این خودرو را قادر می‌سازد تا در ۲.۳۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این مدل برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز به تنها ۷.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل GT2 RS می‌تواند در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

Porsche 911 Turbo Gemballa GTR 8XX Evo-R

در کنار افزایش قدرت، تیونر از کیت بدنه‌ی کامل اسپرت نیز در این خودرو استفاده کرده است. در نمای جلو می‌توان به اجزایی همچون کاپوت دارای ورودی‌های هوا و سپر جلو با ورودی‌های هوای بزرگ اشاره کرد که در زیر آن نیز یک اسپیلیتر بزرگ نصب شده است. گلگیرهای جانبی این پورشه دارای پهنای بیشتری هستند به‌طوری‌که در محور جلو شاهد ۳۰ میلیمتر و در محور عقب شاهد ۵۰ میلیمتر افزایش هستیم. در بخش عقبی هم بالچه‌های آیرودینامیک کوچک برای هدایت هوا به ورودی‌های هوای پیشرانه نصب شده‌اند و در انتها یک باله‌ی بزرگ برای تولید نیروی رو به پایین نصب شده است. گمبالا این انتخاب را به خریداران خود داده است که برای قسمت‌های فیبر کبرنی این کیت بدنه، رنگ مات یا براق را درخواست کنند.

Porsche 911 Turbo Gemballa GTR 8XX Evo-R
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات