تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد 2019 مایکروسافت فاش شد

یک‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه مایکروسافت هنوز به‌صورت رسمی زمان برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ را اعلام نکرده، اما ساعاتی پیش تاریخ برگزاری این کنفرانس فاش شد.
تبلیغات

مایکروسافت همه‌ساله در فصل بهار، کنفرانسی اختصاصی به‌نام بیلد برای توسعه‌دهندگان برترش در یکی از شهرهای سان فرانسیسکو یا سیاتل برگزار می‌کند و ظاهرا امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچند ردموندی‌ها به‌صورت رسمی تاریخ برگزاری بیلد ۲۰۱۹ را اعلام نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد زمان این کنفرانس طی هکاتونی که مایکروسافت برگزار می‌کند، فاش شده است.

گرچه مایکروسافت تاکنون به‌صورت رسمی تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ را اعلام نکرده است، اما با نگاهی به کنفرانس‌های چند سال اخیر و همچنین صفحه‌ی قوانین و شرابط مربوط‌به یکی از رویدادهایی که این شرکت برای برنامه‌نویسان برگزار می‌کند، می‌توانیم در مورد آن حدس و گمان‌هایی بزنیم. در بخش جوایز این رویداد، جمله‌ی مهمی ذکر شده است.

با نگاهی کلی به صفحه‌ی یادشده متوجه می‌شویم در بخش جوایز برندگان این رویداد آمده است که نفر اول ضمن دریافت ۱۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی، «یک بلیت رایگان به کنفرانس Microsoft Build 2019 که در تاریخ هفتم تا نهم ماه می ۲۰۱۹ (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) در شهر سیاتل، برگزار می‌شود» دریافت می‌کند. در این بخش همچنین آمده است که فرد برنده فرصت صحبت‌کردن در این کنفرانس را نیز خواهد داشت.

البته برای کسانی که طی چند سال اخیر کنفرانس‌های بیلد مایکروسافت را دنبال کرده‌اند، این خبر آن‌چنان خبر تعجب‌برانگیزی به‌شمار نمی‌آید؛ چرا که همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، ردموندی‌ها این کنفرانس را معمولا در یک بازه‌ی زمانی مشابه در فصل بهار برگزار می‌کنند.

کنفرانس بیلد مایکروسافت / Microsoft Build

همچنین با درنظرگرفتن اینکه مایکروسافت معمولا سالن‌های برگزاری همایش‌ها را به‌مدت سه‌ سال کرایه می‌کند، می‌شد حدس زد که کنفرانس امسال هم در سیاتل برگزار می‌شود؛ چرا که امسال، سومین سال کرایه‌ی سالن برگزاری این کنفرانس در سیاتل به‌شمار می‌آید. 

اما سؤال اینجا است که مایکروسافت در جریان برگزاری این کنفرانس، در مورد چه مباحثی صحبت خواهد کرد؟ شاید برای اظهارنظر قطعی در این مورد، اندکی زود باشد؛ اما درهرصورت می‌توان حدس و گمان‌هایی را مطرح کرد. پیش‌بینی می‌شود که ردموندی‌ها جزئیات جدیدی را در مورد ویندوز لایت (نسخه‌ای سبک و مجزا از ویندوز) با رسانه‌ها به‌اشتراک بگذارند. حتی این امکان هم وجود دارد که اخبار جدیدی در مورد نسل بعدی هولولنز بشنویم. از طرفی، شکی نیست که این کنفرانس محفلی ویژه برای صحبت در مورد سرویس رایانش ابری Azure، اینترنت اشیاء و موارد مشابه خواهد بود.

نظر شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات