کسب امتیاز بالاتر تراشه اسنپدراگون 675 نسبت به اسنپدراگون 710 در AnTuTu

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ موفق به کسب امتیاز بالاتری نسبت به تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ در AnTuTu شد. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ هم قابل تامل است.
تبلیغات

براساس آخرین خبرهای منتشرشده از نتایج بنچمارک، دستگاهی نامعلوم با تراشه‌ی ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام در AnTuTu رویت شده و امتیاز  174K را  از آن خود کرده است که امتیازی بسیار بالاتری نسبت به امتیاز ۱۵۵K تراشه‌ی ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۷۱۰ در گوشی هوشمند اوپو RX17 Pro محسوب می‌شود. 

جالب‌تر از تراشه، گوشی هوشمندی است که تراشه در آن به‌کار برده شده است. تنها دو گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام بهره می‌برند. یکی از آن‌ها گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ی موتو P40 و دیگری های سنس U30 هستند که به‌تازگی معرفی شده است. حدس اولیه بر آن است که این امتیاز مربوط‌ به گوشی هوشمند هایسنس U30 می‌شود. 

بنچمارک

این حدس بر این مبنا شکل گرفته که در فهرست گیک‌بنچ، گوشی هوشمند های‌سنس یو ۳۰ با اندروید ۹ پای و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی رویت شد و توانست در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2.2K و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 5.8K را از آن خود کند. نتایج به‌دست‌آمده نزدیک به نتایج آزمون اوپو RX17 Pro است. 

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام در مقایسه با نزدیک‌ترین همتایانش همچون تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ و اسنپدراگون ۷۱۰، مشخصات جالب‌توجهی دارد. اسنپدراگون ۶۷۵ با دو هسته‌ی کریو ۴۶۰ (‌کورتکس A76) با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کریو ۴۶۰ (‌کورتکس A75) با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز از طراحی ۱۱ نانومتری بهره می‌برد.

بنچمارک

این در حالی است که اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام دارای دو هسته‌ی کریو ۳۶۰ (‌کورتکس A75)‌ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کریو ۳۶۰ (‌کورتکس A55) با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، از فرایند تولید کارآمدتر ۱۰ نانومتری بهره می‌برد. اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام نیز با طراحی ۱۰ نانومتری از دو هسته‌ی کریو ۳۶۰ (‌کورتکس A75)‌ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کریو ۳۶۰ (‌کورتکس A55) با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات