آیفون 6.1 اینچ در چهار رنگ‌بندی و با اسلات دوگانه سیمکارت رؤیت شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در فاصله‌ی کمتر از یک هفته مانده به رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید، تصویری از آیفون ۶.۱ اینچ در چهار رنگ‌بندی و با اسلات دو‌گانه‌ی سیم‌کارت رؤیت شده است.
تبلیغات

هرچه به برگزاری رویداد اپل در تاریخ ۲۱ شهریورماه امسال نزدیک‌تر می‌شویم، می‌توان انتظار افشای اطلاعات بیشتری را از آیفون‌های ۲۰۱۸ این شرکت داشت.

در همین راستا، امروز شاهد انتشار تصویری جدید بوده‌ایم که به‌احتمال قوی به گوشی میان‌رده‌ی آیفون ۶.۱ اینچ LCD مرتبط می‌شود. با توجه به وجود دوربین یگانه در این گوشی و البته تعداد رنگ‌بندی‌هایش، انتظار می‌رود که که آیفون ۶.۱ اینچ، ارزان‌قیمت‌ترین آیفون اپل در سال ۲۰۱۸ باشد. درحالی که گفته می‌شود اپل قصد دارد آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس را در سه‌رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه کند، اکثر شایعات می‌گویند که آیفون ۲۰۱۸ میان‌رده، قرار است در رنگ‌‌بندی‌های بیشتری روانه‌ی بازار شود.

با توجه به رویت اسلات دوگانه‌ی سیم‌کارت در این تصاویر جدید، می‌توان گفت که گوشی به‌نمایش درآمده، همان آیفون ۶.۱ اینچ میان‌رده است. اگر چنین خبری حقیقت داشته باشد، آیفون ۶.۱ اینچ LCD به‌نخستین آیفون دو سیم‌کارت تبدیل خواهد شد. در ضمن بد نیست بدانید که طبق شایعات، این گوشی قرار است به‌صورت انحصاری برای بازار چین عرضه شود؛ که البته این موضوع می‌تواند اتفاقی منطقی باشد. اگر مقاله‌ی زومیت در مورد علت ساخت آیفون دو‌ سیم‌کارت توسط اپل را خوانده باشید، از مشکلاتی که مردم چین برای تهیه‌ی سیم‌کارت با آن رو‌به‌رو هستند، مطلع هستید.

آیفون 6.1 اینچ اپل
آیفون 6.1 اینچ اپل

در دو تصویر بالا، شاهد آیفون ۶.۱ اینچ در رنگ‌های قرمز، سفید، آبی و رز گلد هستیم. البته مدل آبی‌رنگ در تصویر بالا بیشتر به مشکی شبیه است و آن را می‌توانید به‌صورت دقیق‌تر در تصاویر ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

ظاهرا تمامی مدل‌ها دارای قابی از جنس آلومینیوم هستند و ماژول دوربین به‌نسبت بزرگی دارند.

متاسفانه در این تصاویر جدید، قسمت جلویی گوشی به‌نمایش گذاشته نمی‌شود؛ با این‌حال انتظار داریم که آیفون میان‌رده‌ی جدید Apple در قسمت بالایی نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۱ اینچ خود، به‌منظور پشتیبانی از فیس آی‌دی، دارای ناچ باشد.

آیفون 6.1 اینچ اپل
آیفون 6.1 اینچ اپل

اپل تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر با برگزاری رویدادی اختصاصی، از گوشی‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد و به‌تمامی شایعات پیرامون آن‌ها پایان خواهد داد. طبق شایعات جدید، گوشی آیفون ۶.۱ اینچ قرار است قیمت ۷۰۰ دلاری (معادل قیمت فعلی آیفون ۸) و آیفون ۱۰ اس قیمت ۸۰۰ دلاری (معادل قیمت آیفون ۸ پلاس) داشته باشند. در ضمن گفته می‌شود که آیفون ۱۰ اس مکس به‌‌عنوان پرچمدار امسال اپل، قرار است ۹۹۹ دلار قیمت داشته باشد؛ یعنی همان‌ قیمتی که آیفون ۱۰ به‌‌هنگام عرضه داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات