نمایشگر اپل واچ سری 4 وضوح بالاتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز مانده به آغاز رسمی رویداد ۲۱ شهریور اپل، گفته می‌شود که ساعت اپل واچ سری ۴ قرار است وضوح تصویر بالاتری نسبت به مدل پیشین خود داشته باشد.
تبلیغات

ساعت هوشمند موردانتظار اپل واچ سری ۴ که انتظار می‌رود طی رویداد ویژه‌ی اپل در ۲۱ شهریور به‌همراه گوشی‌های آیفون Xs و آیفون Xs مکس معرفی شود، به‌احتمال قوی ضمن حفظ ابعاد کلی بدنه، از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به اپل واچ سری ۳ بهره‌مند خواهد بود.

شایعات اخیر می‌گویند که نمایشگر Apple Watch Series 4 قرار است به‌میزان ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نسل پیشین باشد و با نگاهی به نخستین تصویر (غیررسمی) لورفته از این ساعت هوشمند، می‌توان تا حدودی به این مورد مهم پی برد.

حال به‌تازگی گزارشی جدید منتشرشده که به ارائه‌ی برخی جزئیات در رابطه با وضوح تصویر نمایشگر این ساعت می‌پردازد؛ طبق جدیدترین شایعات، نمایشگر اپل واچ سری ۴ قرار است بهترین نمایشگر به‌کاررفته در پوشیدنی‌های اپل باشد.

بر اساس اطلاعاتِ یافت‌شده در نسخه‌ی بتای جدید watchOS 5، مدل ۴۲ میلی‌متری اپل واچ جدید دارای وضوح تصویری معادل ۳۸۴ در ۴۸۰ پیکسل خواهد بود؛ بد نیست بدانید که مدل پیشین این ساعت (اپل واچ سری ۳) از وضوح تصویر ۳۱۲ در ۳۹۰ بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود که احتمالا تراکم پیکسلی نمایشگر ساعت جدید اپل نیز قرار است از ۳۰۳ پیکسل بر اینچ (در اپل واچ سری ۳) به ۳۴۵ پیکسل بر اینچ برسد. تمامی این موارد بدین معنا هستند که ساعت اپل واچ سری ۴ قرار است از نمایشگری باکیفیت بهره‌مند باشد. 

گفتنی است که اهالی کوپرتینو قصد دارند در کمتر از یک هفته‌ی دیگر، مراسم ویژه‌ای را در اپل پارک برگزار و به‌صورت رسمی از آیفون‌های جدیدشان رونمایی کنند. در داخل دعوت‌نامه‌ای که اپل برای رسانه‌ها ارسال کرده بود، تصویر حلقه‌ای برنزی‌رنگ دیده می‌شد؛ در مطلبی که طی آن تلاش کردیم از این حلقه رمزگشایی کنیم، به این مورد اشاره کردیم که حلقه‌ی برنزی یادشده ممکن است به طراحی جدید اپل واچ با صفحه‌ی دایره‌ای‌شکل مرتبط باشد.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات