گلکسی ویو 2 مجوزهای بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید تبلت بزرگ سامسونگ ، گلکسی ویو 2، مجوزهای بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد. این مجوزها، برخی از شخصات این محصول را افشا می‌کنند.
تبلیغات

در آبان ماه سال ۹۴ ، زمانی که سامسونگ به‌دلیل موفقیت گلکسی اس 6  و گلکسی نوت 5 روی ابرها سیر می‌کرد، غول کره‌ای، تبلت بزرگ و غیرمنتظره‌ی گلکسی ویو را معرفی کرد. امروز، تنها دو هفته پس از افشای در راه بودن نسل دوم، این دستگاه مجوزهای بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد.

Samsung Galaxy View

سامسونگ گلکسی ویو

همانطور که انتظار می‌رفت؛ این مجو‌زها، جزئیات بسیار محدودی را از این محصول افشا کرده‌اند؛ با این حال، شماره مدل SM-T927A و نام Galaxy View 2 تایید شده‌ است. همچنین این دستگاه، مجهز به بلوتوث 5 به همراه Wi-Fi 802.11 b/g/n ac با فرکانس‌های 2.4 GHz و 5GHz است. با وجود انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید 9 پای، گلکسی ویو جدید از اندروید 8 اوریو بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

    اندازه d صفحه نمایش تبلت جدید سامسونگ به ۱۷.۵ اینچ کاهش پیدا کرده‌ است و احتمالا به یکی از پردازنده‌های اکسینوس ساخت این شرکت و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. با وجود صفحه‌نمایش بزرگ این تبلت، هنوز قلم استایلوس برای این تبلت گزارش نشده است.

    در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی گلکسی ویو ۲ در دسترس نیست؛ اگرچه این مجوزها نشان می‌دهند که باید به‌زودی منتظر معرفی این دستگاه باشیم. این دستگاه در آمریکا انحصاراً توسط اپراتور AT&T عرضه می‌شود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات