یک میلیون و ۴۰۰ هزار تقاضای خرید در نخستین روز پیش فروش ایران خودرو

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش فروش محصولات ایران خودرو در حالی از ساعت ۱۰ صبح دیروز آغاز شد که تا ساعت ۱۴، تعداد ۸,۷۷۲ نفر موفق به ثبت‌نام محصولات این گروه خودروسازی شدند.
تبلیغات

روز نخست ثبت‌نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به کسانی اختصاص داشت که عدد سمت راست کد ملی آن‌ها با یک به پایان می‌رسد؛ از ساعت ۱۰ دیروز تا ساعت ۱۴، تعداد هشت هزار و ۷۷۲ نفر موفق به ثبت‌نام محصولات این گروه خودروسازی شدند. حال با چنین میزان ثبت‌نام، این پرسش مطرح می‌شود که برای باقی اعداد کد ملی چه میزان ظرفیتی تعیین شده است.

برای کسانی که کد ملی آن‌ها با عدد یک به پایان می‌رسد، ۹۷۰۰ نفر ظرفیت اختصاص یافته که با احتساب ثبت‌نام‌های انجام شده در حدود هزار و ۳۰۰ سهمیه ثبت‌نام باقی مانده است. در حالی که مراجعه به سایت نشان می‌دهد خودروهای پرتقاضایی مانند پژو 206 تا ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه تکمیل ظرفیت شده بودند. همچنین خودروهای با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۷ با تکمیل ظرفیت مواجه شد و علاقه‌مندان مجبور به ثبت‌نام در ماه‌های سال ۹۸ شدند.

 مصطفی خان کرمی

در همین حال مصطفی خان‌کرمی، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آغاز فروش ۵۳ هزار دستگاه خودرو از دیروز گفت:

عرضه اولیه امروز با کد ملی یک آغاز شد و خودروها به صورت مساوی در میان روزها تقسیم شده است. در بالاترین شرایط یک میلیون و ۴۰۰ هزار تقاضا برای ثبت‌نام وجود داشت و بیش از ۱۲ میلیون بار در سایت کلیک شده است؛  همچنین تا ساعت ۱۴ (سه شنبه)،  ۸۷۷۲ موفق به ثبت‌نام شدند که با توجه به ظرفیت تعیین شده، امکان ثبت‌نام همچنان وجود دارد.

خان‌کرمی درباره زمان تحویل این خودروها نیز اظهار کرد:

تحویل این خودروها بر اساس پیش‌بینی انجام شده و ظرفیت موجود از زمستان سال جاری تا آبان ۹۸ خواهد بود. تا به امروز تغییری در قیمت خودروها ایجاد نشده است. چرا که قیمت محصولات ایران خودرو طبق مصوبه شورای رقابت است و تغییر آن در اختیار خودروساز نیست.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات