خودروهای مرسدس بنز، به آمار جرایم محلی دسترسی دارند

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به افزایش جرایم مرتبط با خودرو، مرسدس بنز نرم‌افزاری توسعه داده است که مکان پارک را با توجه به آمار جرایم منطقه‌ای به راننده پیشنهاد می‌کند.
تبلیغات

جهان کنونی مکان امنی نیست، به ویژه اگر با خودروی مرسدس بنز رانندگی کنید. جرایم مرتبط با خودرو چیز جدیدی نیست، اما خودروساز آلمانی می‌خواهد میزان جرایم کاهش یابد؛ به همین علت مرسدس بنز در حال توسعه برنامه کاربردی (اپلیکیشن) جدیدی است که در هنگام جستجو برای فضای پارکینگ، به رانندگان کمک خواهد کرد تا از یافتن مناطق خطرناک و مستعد برای دزدی یا سایر جرایم جلوگیری کنند.

نرم‌افزار مرسدس بنز با استفاده از آمار پلیس پایگاه داده‌ای شامل مکان‌های با بیش‌ترین احتمال برای برخورد با خراب‌کاری، حمله و سایر جرایم ایجاد می‌کند. این برنامه برای نسل بعدی و خودروهای آینده مرسدس بنز آماده می‌شود و از سیستم مبتنی بر رنگ برای نشان دادن سطح امنیت در مکان‌های خاص استفاده خواهد کرد.

دزدی و هک جیپ و فیات کرایسلر

مارکوس امان، توسعه‌دهنده نرم‌افزار مرسدس بنز در این زمینه گفت:

ما اطلاعات عمومی از شهر سیاتل دریافت کردیم و آن را با اطلاعاتی از فضاهای پارکینگ در محل هدف خود مقایسه کردیم. ما می‌توانیم نقطه‌ای برای پارکینگ انتخاب کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنیم؛ به این صورت که مشخص کنیم در چند هفته گذشته چه جرایمی در آن منطقه اتفاق افتاده است. رنگ سبز نشان می‌دهد که این منطقه بسیار امن است، بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که در آن مکان خودروی خود را پارک کنید. رنگ زرد یعنی تا حدودی خوب است، اما ترجیحا به مکانی بروید که رنگ سبز داشته باشد. رنگ قرمز نیز یعنی از رفتن به چنین مکانی اجتناب کنید، زیرا مستعد وقوع جرایم برای شما خواهد بود.
mercedes benz

 خدمات خودرویی مرسدس بنز برای تعداد محدودی از مناطق سراسر جهان که اطلاعات جرایم آن در دسترس عموم قرار دارد، توسعه خواهد یافت. این خدمات از طریق نرم‌افزار اختصاصی مرسدس بنز ارائه خواهد شد و همچنین اطلاعاتی از قبیل فاصله پیاده‌روی تا رسیدن به مقصد نهایی، هزینه‌های پارکینگ و ترافیک را به مشتریان ارائه می‌دهد.

دیوید مک‌کارتی، سخنگوی مرسدس بنز در استرالیا می‌گوید:

این طرح بسیار جالبی است زیرا بر دانش محلی جغرافیایی و انواع آمارها از جمله آمار جرم و دسترسی به پارکینگ تکیه می‌کند. باید چیزی شبیه به آن در دسترس باشد؛ مطمئن هستم که استفاده از آن بسیار عالی خواهد بود.

 مرسدس بنز در حال کار روی پلت‌فرم نرم‌افزاری جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با توجه به سلایق شخصی، قابلیت‌های خودروی خود را فعال یا غیرفعال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات