دوربین لایکا S3 با سنسور مدیوم فرمت 64 مگاپیکسلی معرفی شد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
دوربین لایکا اس ۳ با سنسور مدیوم فرمت ​​۶۴ مگاپیکسلی به‌صورت رسمی در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۸ معرفی شد.
تبلیغات

براساس آخرین خبرها، لایکا نیز در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۸ (بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان در حوزه‌ی عکاسی) سال جاری دست پر ظاهر شد. در این نمایشگاه، آخرین دوربین لایکا، موسوم به لایکا اس ۳ مدیوم فرمت ۶۴ مگاپیکسلی به‌صورت رسمی معرفی شد.

دوربین جدید نسبت به مدل قبلی خود، دارای رزولوشن بالاتری است و در شرایط محیطی با نور مختلف، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. لایکا در مراسم رونمایی رسمی لایکا اس ۳، علاوه‌بر معرفی دوربین جدید خود، از اپلیکیشن جدیدی با نام Leica FOTOS نیز رونمایی کرد. کاربران دوربین‌های لایکا می‌توانند بلافاصله بعد از گرفتن عکس با دوربین، با کمک این اپلیکیشن، تصاویر را از دوربین به گوشی هوشمند خود منتقل کنند.

لایکا اس 3
لایکا اس 3
لایکا اس 3
لایکا اس 3

اپلیکیشن جدید لایکا، علاوه‌بر امکان انتقال تصاویر از دوربین به گوشی هوشمند، امکان بازبینی و ویرایش تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند همه‌ی جزئیات موجود در عکس‌ گرفته‌شده را مشاهده کنند و اگر اشکالاتی در نوردهی و یا شفافیت عکس مشاهده کردند، آن را اصلاح کنند. دوربین Leica CL، یک سیستم دوربین همه‌کاره، سریع و جمع‌وجور است که می‌تواند به‌خوبی نیاز کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی را مرتفع سازد.

رزولوشن لایکا نسبت به قبل افزایش قابل‌توجهی داشته است. لایکا اس ۲ با رزولوشن ۳۷.۵ مگاپیکسل معرفی شد، ولی لایکا اس ۳ دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و عملکرد بی‌نظیری در هر وضعیت نور و روشنایی است. قدرت فوکوس خوب و سریع، همچنین بهره‌مندی از فوکوس اتوماتیک سریع و قابل‌اطمینان، از مزایای دیگر لایکا اس ۳ است که می‌تواند در عکسبرداری پیوسته، با سرعت سه فریم در ثانیه تصویربرداری کند.

به‌علاوه، Leica S3ُ، دوربین SLR بزرگ و با کیفیت منظره‌یاب است، که می‌تواند برای با سرعت ۳ فریم در ثانیه عکسبرداری کند. همچنین، رزولوشن تصویربرداری لایکا اس ۳ بیشتر از کیفیت فول‌اچ‌دی است و با کیفیت 4K می‌تواند ویدئو ضبط کند. براساس آخرین خبرهای منتشرشده، Leica S3 قرار است بهار سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات