جزئیات کامل پیش فروش بزرگ ایران خودرو

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
ایران خودرو جزئیات جدید و کاملی از طرح پیش‌فروش ۵۳ هزار دستگاه خودرو طی هفته جاری منتشر کرد.
تبلیغات

شرکت ایران خودرو قصد دارد هفته‌ی جاری ۵۳ هزار دستگاه از محصولات خود را به‌صورت پیش‌فروش عرضه کند، در همین راستا جزئیات کاملی از شرایط عرضه‌ی خودروهای ایران خودرو منتشر شد. در این طرح برای محصولات با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۷، سود مشارکت ۱۲ درصدی و جریمه‌ی تأخیر ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است. همچنین محصولات با موعد تحویل اردیبهشت، خرداد و تیر ماه ۹۸، دارای سود مشارکت ۱۵ درصدی و جریمه تاخیر ۱۳ درصدی خواهند بود. سایر محصولاتی که در بازه‌ی زمانی بین مرداد تا آبان ماه ۹۸ عرضه خواهند شد، با سود مشارکت ۱۷ درصد و جریمه تاخیر ۱۵ درصدی همراه می‌شوند.

پژو 206 peugeot 206

در طرح پیش فروش بزرگ ایران خودرو، پژو 206 تیپ ۲ و ۵ و رانا در رنگ‌های سفید، نقره‌ای‌، خاکستری، مشکی، گیلاسی، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه برای خریداران عرضه خواهند شد. مبالغ پیش‌پرداخت برای این سه خودرو نیز به ترتیب ۱۸,۱۵۰,۰۰۰، ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ و ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده، تحویل پژو 206 تیپ ۲ از اسفند ۹۷ تا شهریور ۹۸، تحویل پژو 206 تیپ ۵ از شهریور تا آبان ۹۸ در نظر گرفته شده است؛ همچنین موعد تحویل برای خریداران رانا بین بهمن ۹۷ تا آبان ۹۸ خواهد بود. 

پیش فروش ایران خودرو / ikco

پژو 405 GLX در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و خاکستری متال عرضه می‌شود. همچنین مبلغ پیش پرداخت آن ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. دنا نیز که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکلی و آبی کبود عرضه خواهد شد، دارای مبلغ پیش پرداخت ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان است. وانت آریسان تنها محصول ایران خودرو به شمار می‌رود که به صورت تک‌رنگ (سفید) عرضه خواهد شد و مبلغ پیش پرداخت آن ۱۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده، موعد تحویل پژو 405 از اسفند ۹۷ تا مهر ۹۸، موعد تحویل دنا از مرداد تا آبان ماه ۹۸ و موعد تحویل آریسان نیز بهمن ۹۷ تا آبان ۹۸ اعلام شده است.

ایران خودرو همچنین دو محصول سمند LX و سورن را در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود و آبی رویال عرضه می‌کند. برای این دو محصول نیز به ترتیب مبلغ پیش پرداخت ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ و ۲۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل سمند از خرداد تا آبان ۹۸ و موعد تحویل سورن از تیر تا آبان ۹۸ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات