آنر از هواوی جدا نمی شود

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از شایعات مختلف پیرامون جدایی دو برند چینی هواوی و آنر، ژائو مینگ، رئیس آنر این موضوع را به‌طور کامل تکذیب کرد.
تبلیغات

مدتی است که رسانه‌های چینی خبرهای مختلفی از جدایی دو برند هواوی و آنر منتشر می‌کنند. طبق اخبار منتشرشده قرار بود برند چینی آنر از شرکت مادر خود یعنی Huawei جدا شود و به‌طور مستقل به تولید محصولات خود بپردازد. میزان شایعات تا حدی بالا گرفت که ریاست برند آنر Zhao Ming، مجبور شد به‌طور رسمی اخبار منتشرشده را تکذیب کند.

طبق گفته مینگ، چهار سال از ایجاد برند آنر گذشته است و این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بر این باور است که برند آنر در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است و در ادامه نیز همین روند با شتاب و قدرت بیشتری پابرجا خواهد بود.

هواوی در سال ۲۰۱۳ میلادی، برند زیرمجموعه‌ی خود به‌ نام Honor را بنا کرد. در آن سال، برندهای چینی دیگری همچون شیائومی در حال تغییر مسیر بازار گوشی‌های هوشمند به سمت محصولات ارزان‌قیمت اما باکیفیت بودند. به‌همین منظور هواوی تصمیم به تاسیس برند جدیدی برای رقابت با چنین شرکت‌هایی گرفت.

به‌گفته‌ی بسیاری از کارشناسان، شکل‌گیری برند آنر و فروش بالای گوشی‌های هوشمند این شرکت، تاثیر انکارناپذیری بر محبوبیت امروزه برند هواوی داشته است. براساس نظرات کاربران چینی، می‌توان نتیجه گرفت که برند آنر پتانسیل عبور از برند هموطن خود یعنی Xiaomi را دارد. به همین دلیل احتمال می‌رود جدایی دو برند آنر و هواوی تاثیر زیادی بر میزان فروش، سوددهی ومحبوبیت هواوی داشته باشد.

برند مطرح آنر همچنان به فعالیت خود به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی هواوی ادامه خواهد داد؛ اما محصولات این شرکت به‌طور مستقل تولید و در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

نظر شما عزیزان در مورد دو برند هوای و آنر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات