HMD در رویداد ۱۲ مهر لندن از گوشی جدید رونمایی خواهد کرد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال با ارسال دعوت‌نامه از رونمایی محصول جدید خود خبر داد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت اچ‌ام‌دی ‌گلوبال شروع به ارسال دعوت‌نامه برای رویدادی که در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) در لندن برگزار خواهدشد، کرده است.

آن طور که در دعوت‌نامه ذکر شده‌ است، در این رویداد گوشی جدید نوکیا رونمایی خواهد‌ شد. اطلاعات دیگری در مورد این رویداد منتشر نشده است. ولی می‌توان حدس زد که گوشی ۷.۱ پلاس جدید نوکیا نیز که به تازگی وارد بازار شده است در این رویداد بررسی شود.

این شرکت فنلاندی قبلا از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود در سه ماهه سوم سال جاری خبر داده بود، باید دید که بعد از رونمایی شرکت سامسونگ از قابلیت‌های ذخیره‌سازی خود آیا گوشی نوکیا ۹ حرفی برای گفتن خواهد داشت یا نه؟

اچ ام دی(Hmd)

اگر چه اچ‌ام‌دی، گوشی نوکیا ۸ سریکو را در سال جاری به بازار عرضه کرده‌ است ولی به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران منتظرند تا پرچم‌دار واقعی آن یعنی گوشی نوکیا ۹ رونمایی شود. باید تا تعیین زمان برگزاری این رخداد منتظر ماند.

خبرها حاکی از آن است که دوربین نوکیا ۹ مجهز به پنج لنز است، در حالی‌که دوربین نوکیا ۷.۱ پلاس از دو عدد لنز بهره می‌برد، در هر دو مورد از لنز‌های شرکت زایس استفاده می‌شود. با توجه به این‌که اکثر گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ استفاده خواهند کرد، نوکیا ۷.۱ پلاس از اسنپ‌دراگون ۷۱۰ با حافظه  ۶گیگابایت بهره خواهد برد. شرکت اچ‌ام دی گلوبال متعهد شده است که اندروید وان را در تمام گوشی‌های خود ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات