آیفون XS اپل در ویدیویی مفهومی رؤیت شد

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون XS اپل یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند است که اخیرا ویدیویی مفهومی از آن منتشر شده و برخی از ویژگی‌های این دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

اپل برنامه دارد تا طی رویدادی از آیفون‌های جدیدش رونمایی کند. یکی از گوشی‌های هوشمند جدید اپل، آیفون ۱۰ اس است که چند روز پیش شاهد انتشار برخی جزئیات مربوط به آن بودیم.

به‌تازگی ویدیوی مفهومی جدیدی از آیفون ۱۰ اس پخش شده است که ضمن تایید جزئیاتِ غیررسمیِ منتشر‌شده از این محصول، نشان می‌دهد که گوشی یادشده قرار است به‌نمایشگری ۶.۵ اینچ مجهز باشد.

این ویدیوی دراماتیک دو مدل از گوشی آیفون XS را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشد. همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، تمامی جزئیاتی که چند روز پیش در شایعه‌ای از این گوشی منتشر شده بودند در ویدیوی مفهومی جدید هم به‌چشم می‌خورند. در حقیقت، این ویدیو بر اساس همان شایعات قدیمی ساخته شده است و گوشی‌های موردانتظار اپل را از زوایایی جدید نشان می‌دهد.

گوشی آیفون XS کمتر از دو هفته‌ی دیگر در تاریخ ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۷ به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها قصد دارند به‌همراه این گوشی، از اپل واچ سری ۴ و آیفون ۶.۱ اینچ LCD هم رونمایی کنند.

مورد مهم این است که نباید فراموش کنید این ویدیو تصاویر حقیقی این محصول را نشان نمی‌دهد و روی تصاویر مفهومی تمرکز دارد. به‌همین علت، این امکان وجود دارد که آیفونی که Apple قرار است معرفی کند، از جهاتی با محصول نشان‌داده‌شده در این ویدیو متفاوت باشد.

دیدگاه شما در باره‌ی iPhone XS چیست؟ آیا برای رویداد رونمایی از این گوشی هیجان‌زده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات