آیفون 10 اس طلایی، آیفون 10 لایت و آیفون 10پلاس فاش شدند

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
حساب کاربری بن گسکین در توییتر تصاویری را منتشر کرده که شامل آیفون XS طلایی، آیفون X لایت و آیفون X پلاس است.
تبلیغات

بن گسکین در توییتر تصاویری جدیدی را از نسل بعدی آیفون‌های اپل که از آن‌ها با نام آیفون‌های ۲۰۱۸ یاد می‌شود، منتشر کرده است. گسکین در قالب سه توییت اقدام به انتشار تصاویر مورد نظر کرده است. یکی از تصاویر براساس آنچه که گسکین در توییت خود به آن اشاره کرده متعلق به آیفون ۱۰ اس طلایی است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آیفون ۱۰ اس با تصویر پس‌زمینه‌ی سیاره‌ی مشتری کاملا مشخص است. تصویر دوم، نمایی مشابه تصویر اول دارد، با این تفاوت که نمایی از پشت آیفون ۱۰ اس طلایی را نیز می‌توان مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد آیفون ۱۰ اس طلایی نیز از پوشش شیشه‌ای در پشت بهره می‌برد و چینش دوربین آن تفاوتی با آیفون ۱۰ ندارد.

آیفون 10 اس

توییت سوم گسکین شامل چهار تصویر رندر منتسب به دو نسخه‌ی دیگر آیفون است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گسکین، آیفون ۱۰ لایت از وجود صفحه‌ی نمایش ۶.۱ اینچی LCD بهره می‌برد، حال آنکه آیفون ۱۰ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED بهره می‌برد.

آیفون 10 پلاس
آیفون 10 پلاس
آیفون 10 لایت
آیفون 10 لایت

از جمله‌ی تفاوت‌های آیفون ۱۰ لایت با ایفون ۱۰ پلاس می‌توان به دوربین دوگانه‌ای اشاره کرد که در پنل پشتی آیفون ۱۰ پلاس قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته و اپل در نظر دارد تا با آیفون ۱۰ لایت که قیمت پایین‌تری در مقایسه با دو آیفون دیگر دارد، بازار‌های در حال توسعه را هدف قرار دهد. اپل پنجشنبه‌‌ی گذشته دعوتنامه‌ی مربوط به مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸ را ارسال کرد که نشان از رونمایی از این محصولات طی مراسمی در ۲۱ شهریور ماه داشت. اپل این مراسم را در آمفی تئاتر استیو جابز که در مقر جدید اپل واقع است، برگزار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات