مایکروسافت احتمالا نسخه دوم سرفیس دایل را عرضه می‌کند

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به رویداد ماه اکتبر مایکروسافت، شایعه عرضه نسخه جدیدی از گجت سرفیس دایل قوت گرفته است.
تبلیغات

سرفیس استودیو و لوازم جانبی خاص آن یعنی سرفیس دایل یکی از معدود دفعاتی بود که سبب شد تا اکثریت کاربران، نوآوری در طراحی و حس زیبایی‌شناسی ردموندی‌ها را برتر از اپل بدانند. در حدود دو سال پیش بود که مایکروسافت از محصولات جدید و خلاقانه‌ی خود به‌ نام‌های سرفیس استودیو و سرفیس دایل رونمایی کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد زمان تغییر و به‌روزرسانی این محصولات فرا رسیده است.

به‌ همین منظور، شایعات زیادی پیرامون معرفی نسل جدیدی از Surface Dial در کنار رونمایی از سرفیس استودیو جدید مایکروسافت به گوش می‌رسد. این شایعات با نیم‌نگاهی به رویداد ماه آینده مایکروسافت چندان دور از انتظار نیست. همچنین مایکروسافت به‌تازگی موفق به دریافت گواهی FCC برای یک محصول بلوتوثی شده است که این موضوع شایعات مطرح‌شده را بیش از پیش باور پذیر می‌کند.

طراحی سرفیس دایل 2

در صورت معرفی احتمالی سرفیس دایل جدید، به‌طور حتم شاهد قابلیت‌های جدید و ویژگی‌های کاربردی نوینی این گجت خواهیم بود. ناگفته نماند تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از محصولات جدید مایکروسافت منتشر نشده است و تمامی شایعات براساس حدس و گمان مطرح شده‌اند. همچنین از تصویر بالا نمی‌توان به‌طور قاطعانه از سرفیس دایل جدید سخن گفت و می‌بایست تا انتشار اخبار رسمی از سوی ردموندی‌ها منتظر بمانیم. شایان ذکر است که کنفرانس آتی Microsoft در تاریخ ۲ اکتبر یا ۱۰ مهر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

نظر شما در مورد کنفرانس بعدی مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات