ادوبی در درآمد سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، رکوردشکنی کرد

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ادوبی درآمد سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ را ۲.۲۹ میلیارد دلار اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۲۴ درصدی داشته است.
تبلیغات

شرکت ادوبی روز پنجشنبه آمارهای مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد. طبق آمارها، این شرکت بار دیگر در کسب درآمد، رکوردشکنی کرده است. این غول نرم‌افزاری، درآمد سه‌ماهه‌ی سال مالی خود را ۶۶۶ میلیون دلار اعلام کرد که حدودا برابر ۱.۳۴ دلار برای هر سهم است.

البته اگر درآمد شرکت از منابع متفرقه (با اصطلاح Non-GAAP شناخته می‌شود) در این آمار لحاظ شود، درآمد هر سهم به ۱.۷۳ دلار رسیده و مجموع درآمد، به رقم ۲.۲۹ میلیارد دلار می‌رسد. این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۲۴ درصدی داشته است. درحالی‌که تحلیل‌گران وال‌استریت، درآمد ۱.۶۹ دلار برای هر سهم و مجموع درآمد ۲.۲۵ میلیارد دلار را پیش‌بینی کرده بودند.

درآمد ادوبی از بخش دیجیتال مدیا که گروه Creative Cloud در آن قرار دارد، ۱.۶۱ میلیارد دلار گزارش شده است. این آمار، درآمد سالانه‌ را به ۶.۴ میلیارد دلار می‌رساند. درآمد گروه کریتیو کلاود در این بخش ۱.۳۶ میلیارد دلار و درآمد بخش داکیومنت کلاود، ۲۴۹ میلیون دلار بوده است.

شرکت ادوبی اعلام کرد که درآمد آنها از بخش Experience Cloud حدود ۶۱۴ میلیون دلار برای این سه‌ماهه بوده که نسبت به سال گذشته، رشد ۲۱ درصدی داشته است. درآمد بخش دیگر شرکت با نام Digital Experience نیز ۶۱۴ میلیون دلار گزارش شده است.

درآمد ادوبی

شانتانو ناراین، مدیرعامل ادوبی در مراسم ارائه‌ی این آمار گفت:

وقتی به سه‌ماهه‌ی چهارم نگاه می‌کنیم، از فرصت‌های پیش رو هیجان‌زده می‌شویم. پیش‌بینی ما از آمار نهایی سال مالی ۲۰۱۸، رشدی عالی و قوی است. استراتژی ما برای رسیدن به این هدف نیز به‌خوبی برنامه‌ریزی شده است. به‌علاوه، محصولات، کارمندان، مشتریان و شرکای ما نیز همگی در مسیر حفظ این رشد قدم بر می‌دارند.

تحلیل‌گران بازار، برای سه‌ماهه‌ی چهارم شرکت ادوبی، درآمد ۱.۸۶ دلار برای هر سهم و مجموع درآمد ۲.۴۱ میلیارد دلار را پیش‌بینی می‌کنند. ادوبی نیز پیش‌بینی ۱.۸۷ دلار برای هر سهم و ۲.۴۲ میلیارد دلار در مجموع را ارائه کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات