اپل آیفون‌ 2019 را به دوربین ToF 3D مجهز نخواهد کرد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
مینگ‌چی کو در تحلیل جدیدش مدعی شده است که اپل قصد ندارد آیفون‌های ۲۰۱۹ خود را به دوربین سه‌بعدی مدت‌پرواز (ToF 3D) تجهیز کند.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، تحلیلگر شناخته‌شده‌ی شرکت اپل، در یادداشتی ویژه که برای سرمایه‌گذاران ارسال کرده، مدعی شده است که این شرکت قصد ندارد در آیفون‌های ۲۰۱۹ از دوربین اصلی Time-of-Flight 3D استفاده کند؛ این موضوع در مورد گوشی‌های آیفون Xs مکس، آیفون Xs و آیفون Xr که تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شوند هم صدق می‌کند. 

طبق گفته‌های کو، اپل معتقد است که فناوری ToF 3D فعلی هنوز به‌اندازه‌ی کافی برای ارائه‌ی تجربه‌ی انقلابی واقعیت افزوده‌، پیشرفته نیست. این تحلیلگر همچنین مدعی شده است که Apple برای برنامه‌های آینده‌ی خود در زمینه‌ی AR نیازمند اتصال 5G، عینک‌ واقعیت افزوده‌ی مخصوص و گسترش بیشتر دیتابیس Apple Maps است. 

در کنار این‌ها، اپل معتقد است که اضافه‌کردن دوربین مدت‌پرواز نمی‌تواند قابلیت‌های ثبت‌عکس آیفون‌ها را بهبود ببخشد. در حقیقت کوپرتینونشین‌ها مدعی هستند که دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر در حالت Portrait Mode کاملاً کافی به‌نظر می‌رسد.

اگر ادعاهای مطرح‌شده توسط مینگ‌چی کو صحت داشته باشند، می‌توان گفت که اپل قصد دارد قدم مهم بعدی‌‌اش در زمینه‌ی واقعیت افزوده را در سال ۲۰۲۰ میلادی بردارد.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات