اپل یک مستند و یک فیلم انیمیشن را برای سرویس استریم خود تصاحب کرد

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل یک فیلم مستند و یک انیمیشن را برای سرویس استریم خود خریداری کرده است و انتظار می‌رود این سرویس از سال آینده راه‌اندازی شود.
تبلیغات

اپل به‌تازگی طی اقدامی جدید در راستای تولید محتوا برای سرویس استریم مورد انتظار خود، یک فیلم مستند و یک انیمیشن را خریداری کرده است. به گزارش ددلاین، فیلم مستند در مورد ماده فیل رئیسی است که در شرایط سخت باید گروهش را به سمت خانه‌ی جدید رهبری کند.

مستندی که هم‌اکنون در تصاحب اپل است، The Elephant Queen نام دارد، این مستند توسط ویکتوریا استون و مارک دیبل کارگردانی شده است و داستان آن از زبان چویتل اجیوفور، بازیگر معروف فیلم «دوازده سال بردگی» نقل می‌شود. خاطرنشان می‌کنیم که مستند The Elephant Queen در جشنواره‌ی فیلم تورنتو حضور پیدا کرده است.

Elephant Queen

انیمیشن Wolfwalkers، محصول کشور ایرلند و به کارگردانی تام مور و راس استوارت فیلم دیگری است که توسط شرکت اپل خریداری شده، این فیلم داستان دختری به نام رابین را روایت می‌کند که به همراه پدرش به ایرلند سفر کرده‌اند تا آخرین گله‌ی گرگ‌های این کشور (موجودات شوم) را شکار کنند، در راستای این سفر و بعد از اینکه رابین یک دختر محلی را نجات می‌دهد، طی اتفاقاتی به یکی از موجوداتی که قصد شکارش را داشتند، یعنی گرگ تبدیل شده و ماجرای فیلم جالب‌تر می‌شود.

انتظار می‌رود سرویس استریم اپل در مارچ ۲۰۱۹ راه‌اندازی شود. کوپرتینونشین‌ها در سال گذشته نیز یک میلیارد دلار برای خرید محتوای اورجینال فیلم‌هایی مانند Amazing Stories ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ، شوی تلویزیونی Battlestar Galactica ساخته‌ی ران مور و سریال Foundation ساخته‌ی آیزاک آزیموف هزینه کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات