سامسونگ نسخه جدید بیکسبی را با قابلیت مکالمه قوی تر نشان داد

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود که اختصاص به رونمایی از گلکسی نوت ۹ داشت، نسخه‌ی جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را نیز به نمایش گذاشت.
تبلیغات

سامسونگ در جریان مراسمی که طی آن به رونمایی از گلکسی نوت ۹، گلکسی واچ و گلکسی هوم پرداخت، نسخه‌ی جدید بیکسبی را نیز به نمایش گذاشت. همانطور که می‌دانید، بیکسبی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ است که برای رقابت با سایر گزینه‌های موجود در بازار توسط کره‌ای‌ها توسعه یافته است.

آنچه که سامسونگ در جریان کنفرانس خود از نسخه‌ی جدید بیکسبی نشان داد، افزایش توانایی این دستیار صوتی هوشمند در برقراری مکالمات بود. نسخه‌ی جدید بیکسبی قادر است تا بدون نیاز به تکرار سوال اولیه که حاوی اطلاعات تکمیلی است، به سوالات بعدی کاربر در راستای یک موضوع پاسخ داده و اطلاعات جدیدتر و بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. از دیگر قابلیت‌های بیکسبی باید به امکان رزرو و همچنین اجرای اپلیکیشن‌هایی نظیر Yelp، Uber، Ticketmaster، Fandango، OpenTable و گوگل مپس اشاره کرد.

قابلیت ادغام با اپلیکیشن‌ها این قابلیت را در اختیار کاربران بیکسبی قرار می‌دهد تا بدون نیاز به اجرای مستقیم اپلیکیشن، پاسخ سوالات خود را از بیکسبی دریافت کنند. در صورتی که حتی اپلیکیشن مورد نیاز روی گوشی نصب نباشد، می‌توان نتایج را از بیکسبی دریافت کرد.

سامسونگ اعلام کرد که در حال همکاری با توسعه‌دهندگان متعدد است تا امکان ارائه سرویس‌ها و خدمات بهتر و دقیق‌تری به کاربران وجود داشته باشد. برای مثال کاربران خواهند توانست تا به جای ذکر عبارت Buy a Ticket on Ticketmaster تنها با استفاده از عبارت buy a ticket، پروسه خرید بلیت را انجام دهند. همچنین ترکیب بیکسبی با سرویس‌های گوگل امکان مسیریابی را در اختیار کاربران بیکسبی قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات