گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه 42 و 46 میلی متری رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ لحظاتی پیش طی مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹، نسل جدید ساعت هوشمندش را با نام گلکسی واچ رونمایی کرد.
تبلیغات

طی هفته‌های گذشته در کنار انتشار اخبار و شایعات مربوط به گلکسی نوت ۹ که دقایقی پیش رونمایی شد، شاهد انتشار اخبار و اطلاعاتی نیز در رابطه با نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ بودیم. حال لحظاتی پیش این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی واچ رونمایی کرد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، کنار گذاشتن برند گیر برای ساعت‌های هوشمند و نزدیک‌تر کردن هر چه بیشتر پوشیدنی‌های کمپانی کره‌ای به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی با انتخاب نام گلکسی برای نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای است. گلکسی واچ از وجود فرم‌فکتور دایره‌ای شکل بهره می‌برد. همچنین باید به قابلیت شارژ بی‌سیم در کنار ویژگی‌های دیگری نظیر پشتیبانی از ارتباط LTE‌ نیز اشاره کرد.

گلکسی واچ

به گفته‌ی سامسونگ، گلکسی واچ از وجود صفحه‌ی نمایش امولد با پوشش گوریلا +DX بهره می‌برد. همچنین این ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم است که خبر خوشی برای افرادی است که دوست دارند از ساعت هوشمند خود در حال شنا کردن استفاده کنند. سامسونگ همچنین مدعی است که باتری این ساعت هوشمند تقویت شده و می‌توان با یک بار شارژ کردن این ساعت، چندین روز از آن استفاده کرد.

گلکسی واچ نیز در دو سایز راهی بازار می‌شود. این ساعت که از نظر ظاهری شبیه به گیر اس ۲ کلاسیک است، در دو سایز مختلف ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری با انواع بندها و پشتیبانی از واچ‌فیس‌های مختلف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

Samsung Galaxy Watch

سامسونگ در گلکسی واچ از وجود پردازنده‌ی دو هسته‌ای اکسینوس ۹۱۱۰ با فرکانس پردازشی ۱.۱۵ گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی این محصول اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی واچ با پشتیبانی از ارتباط LTE از حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی بهره می‌برد.

گلکسی واچ

صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی برای نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری و ۱.۲ اینچی برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ از قابلیت همیشه روشن بهره می‌برد. این ساعت قادر است تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. همچنین باید به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810 اشاره کرد.

نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ سامسونگ به ترتیب از وجود باتری با ظرفیت ۴۷۲ و ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سامسونگ مدعی است که در استفاده‌ی معمولی، نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری بیش از ۸۰ ساعت و نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری تا بیش از ۴۵ ساعت انرژی مورد نیاز این دو نسخه را تامین خواهد کرد.

Samsung Galaxy Watch

گلکسی واچ جدید سامسونگ با قابلیت‌های ورزشی و سلامتی جدیدی همراه شده است. برای مثال می‌توان به سنسور سنجش استرس اشاره کرد که قادر است بصورت خودکار میزان استرس کاربر را محاسبه کرده و با راهنمایی کاربر برای تنظیم تنفس، وی را در کاهش استرس یاری کند. گلکسی واچ از یک فناوری جدید برای مانیتور کردن خواب نیز بهره می‌برد. گلکسی واچ قادر است تا ۳۹ ورزش مختلف را شناسایی کند. همچنین باید به محاسبه کالری و همچنین اعلانیه‌های شخصی سازی شده نیز اشاره کرد.

Samsung Galaxy Watch

گلکسی واچ سامسونگ از تاریخ ۲ شهریور یا ۲۴ آگوست به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد. گلکسی واچ در تاریخ ۹ شهریور به بازار کره‌ی جنوبی و در تاریخ ۲۳ شهریور راهی سایر بازارهای جهانی خواهد شد. گلکسی واچ در دو رنگ مشکی تیره و رزگلد برای هر دو نسخه راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ بلوتوث ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به ترتیب با قیمت ۳۲۹.۹۹ و ۳۴۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات