قلم S Pen گلکسی نوت 9 احتمالا با گوشی‌های غیرسامسونگی نیز سازگاری داشته باشد

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعاتِ جدید، احتمالاً قلم S Pen که برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته شده است، با گوشی‌های اندرویدی دیگر سازندگان نیز سازگاری خواهد داشت.
تبلیغات

شاخصه‌ی اصلی گوشی‌های سری نوت سامسونگ، قلم هوشمند S Pen‌ است که تنها در این سری شاهدش هستیم. حال باتوجه به اینکه فاصله‌ی چندانی تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ نداریم، حجم اخبار و شایعاتِ مربوط به این گوشی بیش از پیش شدت گرفته است. طبق شایعه‌ای که از دیروز در سطح وب منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این‌بار قلم اس پن با دیگر گوشی‌های بازار نیز سازگاری خواهد داشت. این منبع که در هفته‌های گذشته اطلاعات بسیاری از گلکسی نوت ۹ را فاش کرده بود، اکنون دو تصویر جدید از قلمِ این دستگاه منتشر کرده که آن را در رنگ‌های زرد و ارغوانی نشان می‌دهد.

براساس گزارشات، سامسونگ قصد دارد این قلم را به صورت جداگانه نیز در فروشگاه‌های خود به فروش برساند. انتظار می‌رود که قیمت اس پن تفاوت چندانی با نسل پیشین خود نداشته باشد و همچنان بتوان آن را با قیمت نزدیک به ۴۰ دلار تهیه کرد.

S Pen / اس پن
S Pen / اس پن

غول فناوری کره‌ای اعلام کرده که نسل جدید قلم‌ِ آن‌ها قابلیت‌هایی مبتنی بر بلوتوث دارد که از این بابت، می‌توان از آن به‌عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده کرد؛ همچنین در برخی گزارش‌ها عنوان شده که این قابلیت با برخی دستگاه‌های دیگر نیز سازگاری خواهد داشت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره‌ی این بخش در دسترس نیست؛ ولی با توجه به پشتیبانی از بلوتوث می‌توان از وجود باتری‌های سنتی در اس پن اطمینان خاطر داشت. طبق گفته‌های پیشین، قلم سامسونگ با ۴۰ ثانیه شارژ تا نیم‌ ساعت استفاده‌ی مداوم یا ۲۰۰ کلیک شارژدهی می‌کند؛ اما هنوز ظرفیت کامل باتری آن مشخص نیست.

قرار است فردا به‌صورت رسمی از گلکسی نوت ۹ رونمایی به عمل آید و شما می‌توانند پوشش زنده‌ی این رویداد را از طریق زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات