لیموزین مرسدس بنز AMG G63 با بدنه ضدگلوله معرفی شد

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت کانادایی اینکاس، مرسدس بنز AMG G63  را با بدنه‌ی کشیده، کابین مجلل و زره ضدگلوله عرضه کرده است که بیش از یک میلیون دلار، قیمت دارد.
تبلیغات

یک خودروی آف‌رود، بزرگ و ایمن که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه فشار و سختی در آن نشسته و از رانندگی لذت ببرید. یک شرکت کانادایی نه‌تنها تجهیزات لوکس در اتاق AMG G63 را افزایش می‌دهد بلکه به نظر می‌رسد که G63 خود را برای ایفای نقش اول فیلم‌های هیجان‌انگیز تابستان آماده می‌کند. این خودرو دو فاکتور لوکس و فریبنده بودن را هم‌زمان در یک محصول عرضه کرده است.

mercedec amg g63

داخل زره‌پوش اسپرت G63 به‌وسیله یک نوع خاص از چرم الکاترا بازسازی‌شده است. این شرکت یک تکنیک جدید خیاطی اختصاصی برای دوخت پارچه و چرم مورداستفاده قرار داده تا باعث افزایش دوام، عمر و زیبایی بصری آن شود. در داخل اتاقک این لیموزین تزیینات چوبی بسیار زیبایی بکار رفته است و کف اتاق خودرو نیز به یک کف‌پوش که هماهنگی کاملی بارنگ تزیینات چوبی دارد مزین شده است.

mercedec amg g63

این مرسدس به تجهیزاتی مانند تلویزیون 4K اپل، دستیار هوشمند سیری و کیت اختصاصی اپل مجهز شده است. یک تلویزیون 4K باکیفیت فوق‌العاده و یک کمد چوبی زیبا نیز برای قرار دادن وسایل درست در روبروی صندلی‌های سرنشینان تعبیه‌شده است.

mercedec amg g63

در قسمت عقب برای راحتی بیشتر سرنشین دو صندلی بزرگ، نرم و جادار قرار داده‌شده است که به‌صورت کامل به عقب خم می‌شود و به ماساژور نیز مجهز است. در قسمت مرکزی بین دو صندلی یک کنترل پنل قرارگرفته شده است که شما می‌توانید مدیریت سیستم صوتی و تصویری خودرو، نورپردازی داخل اتاقک، راحتی و موارد امنیتی خودرو را به‌آسانی از روی صندلی خود تغییر دهید. 

mercedec amg g63

همچنین صندلی سرنشینان نیز قابلیت شبیه‌سازی نور روز را برای کاهش خستگی مسافر در حین سفر را دارد. این ویژگی‌ها به‌تنهایی مرسدس G63 شرکت اینکاس را ویژه و خاص می‌کند؛ اما چیزهای بیشتری وجود دارد. این خودرو به محافظ‌هایی برای باطری و سیستم الکترونیکی مجهز شده است و همچنین لولاهای درب‌ها و سایر نقاط بحرانی خودرو، سیستم تعلیق خودرو نیز تقویت‌شده است.G63 اینکاها به زره‌هایی مسلح شده است. طبق اعلام وب‌سایت این شرکت، G63 در برابر گلوله و انفجار مقاوم است. این خودروی زرهی در برابر گلوله‌های 7.62 میلی‌متر شلیک‌شده توسط اسلحه‌های قدرتمند و همچنین انفجار یک یا دو نارنجک دستی مدل DM51 از سرنشینان خود محافظت می‌کند.

mercedec amg g63

هنگامی‌که شلیک گلوله‌ها آغاز شود راننده می‌تواند با استفاده از قدرت ۵۶۳ اسب بخار موتور ۵.۵ لیتری هشت سیلندر از منطقه خطر دور شود. این مرسدس G63 به‌صورت کامل در بخش بیرونی و بدنه اسپرت و شیشه‌های ضدگلوله مجهز و مسلح شده است. این شاسی‌بلند حتی به دوربین‌های نظارتی حرارتی و مادون‌قرمز مجهز بوده و می‌تواند تصاویر دریافتی را در یک فضای ذخیره‌سازی ابری آپلود کند. این خودروی لوکس و امنیتی باقیمت بسیار بالای ۱.۲ میلیون دلار عرضه می‌شود؛ که البته مبلغ بسیار زیادی است.

mercedec amg g63

به‌هرحال وقتی‌که شما برای ایمنی و امنیت خود هزینه‌ای سنگین پرداخت می‌کنید، محصولی جذاب دریافت خواهید کرد. آخرین چیزی که باید انجام دهید، صرف هزاران دلار برای پنل‌های ضدگلوله است. شرکت کانادایی اینکاس، تخصص زیادی در تجهیز خودروهای مختلف به نسخه زرهی دارد که از آن‌ها می‌توان به شاسی‌بلند، سدان و لیموزین‌های زرهی، خودروهای حمل پول و همچنین خودروهای زرهی ویژه نام برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات