معرفی ساعت هوشمند Falster 2 اسکاگن با قابلیت‌های جدید

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
اسکاگن، ساعت هوشمند Falster 2 جدید خود را همراه با GPS داخلی و ردیاب ضربان قلب معرفی کرد.
تبلیغات

ماه ژانویه ۲۰۱۸ برابر با دی‌ماه ۱۳۹۶، شرکت اسکاگن اولین ساعت هوشمند با نمایشگر لمسی خود موسوم به اسکاگن فالستر (Skagen Falster)‌ معرفی کرد. با وجودی که هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی ساعت هوشمند قبلی نمی‌گذرد؛ اسکاگن یک روز مانده به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، خبر از دومین ساعت هوشمند خود موسوم به اسکاگن فالستر ۲ داد. براساس اعلام اسکاگن، نسخه‌ی جدید فالستر، ویژگی‌های بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد. 

از لحاظ طراحی، ساعت هوشمند Falster 2 دارای نمایشگر کاملا لمسی دایره‌ای شکل، به‌همراه قاب فلزی ضد زنگ است. البته شرکت در طراحی این ساعت هوشمند از دو دکمه‌ی فشاری اضافی، برای دسترسی به اپلیکیشن‌های خاص و امکان سفارشی سازی محصول خود، استفاده کرده است. کاربران با فشردن دکمه‌های فشاری می‌توانند به اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. همچنین فالستر ۲، در برابر نفوذ آب مقاوم است و به‌همین دلیل کاربران می‌توانند از این ساعت هوشمند در استخر و زیر دوش حمام استفاده کنند. 

فالستر 2

از نظر زیبایی‌شناسی، طراحی فالستر ۲ تغییر فاحشی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود ندارد. ولی از نظر عملکرد، ارتقا پیدا کرده است. سنسور داخلی ردیاب ضربان قلب مبتنی بر سیستم عامل Google Wear، به طور خودکار ضربان قلب را حین تمرینات ورزشی مانیتور می‌کند. همچنین NFC به فالستر ۲ اضافه شده است و کاربران می‌توانند با کمک ساعت هوشمند جدید، پرداخت‌های خود را به‌انجام برسانند. فالستر ۲ دارای جی‌پی‌اس است و حین رانندگی، دوچرخه سواری و پیاده‌روی که تلفن هوشمند ممکن است همراه کاربر نباشد، می‌تواند برای مسیریابی از ساعت هوشمند خود کمک بگیرد که بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه کار می‌کند. 

فالستر 1

متاسفانه، Falster 2 نیز همانند نسخه‌ی قبلی خود از باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که واقعا عمرباتری ضعیفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سنسور داخلی ردیابی ضربان قلب و GPS، باعث تخلیه‌ی سریع‌تر شارژ باتری می‌شوند که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. البته شرکت Skagen ادعا می‌کند که نسخه‌ی جدید فالستر، دارای سیستم جدیدی برای ذخیره‌ی شارژ باتری است که به کاربر کمک می‌کند تا با یک بار شارژ کردن ساعت، بتواند برای یک روز کامل با آن کار کند و از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساعت هوشمند نیز استفاده کند.

فالستر 2 اسکاگن از تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام بهره می‌برد که دو سال پیش معرفی شده است. کوالکام نیز قصد دارد در تاریخی مشابه، تراشه‌ی جدید مربوط به گجت‌های پوشیدنی خود را رسما معرفی کند. اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این محصول در دسترس نیست و باید منتظر تاریخ رونمایی رسمی آن باشیم. فالستر ۲ از قابلیت‌های دیگری همچون، نوتیفیکیشن‌های هوشمند، ردیابی فعالیت‌ها و امکان سفارشی سازی ساعت برخوردار است. بند فلزی ساعت هوشمند اسکاگن با توجه به سلیقه‌ی کاربر قابل تعویض است. قیمت فالستر ۲ از ۲۷۵ دلار آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات