مک لارن 720S با تیونینگ نوویتک معرفی شد

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سوپر‌اسپرت جذاب و قدرتمند مک‌لارن 720S با تیونینگ نوویتک به قدرت ۷۹۵ اسب بخار، رسیده است.
تبلیغات

 مک‌لارن 720S رکورد نهایت سرعت خودروهای سوپراسپرتی مثل شورولت (Chevrolet) کوروت (Corvette) و لامبورگینی (Lamborghini) هوراکان پرفورمانته (Huracan Performante) را شکسته است. حالا تیونینگ نوویتک (Novitec) قدرت موتور این خودرو را حتی بیشتر از قبل افزایش می‌دهد.

واحد کنترل موتور (ECU) مدل N-Tronic مخصوص نوویتک موتور توربوشارژ ۴ لیتری هشت سیلندر را قادر می‌سازد تا ۷۶۲ اسب بخار قدرت و ۸۴۹ نیوتون متر گشتاور داشته باشد که افزایشی ۵۲ اسب بخار و ۷۸ نیوتون متری نسبت به مدل استاندارد است.

نسخه دوم، علاوه بر واحد کنترل موتور (ECU) بهبود یافته از  اگزور جدید، همراه فولاد ضد زنگ استفاده می‌کند. با این تغییرات موتور قادر به تولید ۷۹۵ اسب بخار قدرت و ۸۷۸ نیوتون بر متر گشتاور می‌شود. با این تنظیمات، 720S سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۷ ثانیه و سرعت گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۷.۵ ثانیه انجام می‌دهد. در جاده و شرایط مناسب این خودرو نهایت سرعت ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت.

نسخه سوم تیونینگ که از لحاظ قدرت بین نسخه اول و دوم است قدرت موتور را به ۷۸۰ اسب بخار و گشتاور را به ۸۶۳ نیوتون متر می‌رساند.

مک لارن 720s

علاوه بر بهبود عملکرد، نوویتک گستره وسیعی از قطعات فیبر-کربن ارائه می‌دهد که شامل اسپویلر جلو، بال عقب،آینه‌ها، دیفیوزر و رکاب خودرو می‌شوند. همچنین می‌توان پوشش چراغ جلو، محافظ موتور و باله عقب از فیبر-کربن سفارش داد.  نوویتک کف خودرو را به سطح زمین نزدیکتر از پیش کرده است تا ظاهری تهاجمی به آن بدهد. برای کامل کردن این ظاهر اسپرت، نوویتک چرخ‌های فورج ( با ساختار یک‌تکه بدون قالب‌گیری) ۲۰ اینچ در جلو و  ۲۱ اینچ در عقب  ارائه می‌دهد. 

مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
مک لارن 720s
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات