نسخه بازطراحی‌شده گوگل کروم برای تمام سیستم‌های عامل منتشر می‌شود

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل قرار است اوایل ماه سپتامبر برابر با اواسط شهریورماه، مرورگر گوگل کروم را با طراحی جدید برای تمام سیستم‌های عامل منتشر کند.
تبلیغات

گوگل درتلاش است تا نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی جدیدی از مرورگر گوگل کروم را اوایل ماه سپتامبر در تاریخ ۴ سپتامبر برابر با ۱۳ شهریورماه، به‌روزرسانی و منتشر کند. با این حساب، باید منتظر طراحی جدیدی از گوگل کروم در تمامی سیستم‌های عامل باشیم.

 گوگل طی یادداشتی، بازطراحی و انتشار نسخه‌ی جدید گوگل کروم ۶۹ را تایید کرده است. پیشتر نیز مرورگر گوگل کروم با دریافت آپدیت جدیدی بازطراحی شده بود و در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته بود.

طراحی جدید نسخه‌ی دسکتاپ مرورگر Google Chrome، ظاهری دایره‌ای شکل‌تر و سفیدتر خواهد داشت. اما نسخه موبایل مرورگر گوگل کروم، تغییراتی زیادی در سیستم‌عامل iOS را از خود نشان می‌دهد. کنترل‌های ناوبری به قسمت پایین صفحه منتقل خواهند شد و کاربر به‌راحتی و با کمک یک دست می‌تواند با گوشی کار کند و از سوی دیگر صفحه نمایش بزرگی را در اختیار داشته باشد. در حال حاضر، کاربرانی که نسخه‌ی دسکتاپ یا نسخه‌ی موبایل مرورگر گوگل کروم ۶۸ را روی سیستم خود نصب کرده‌اند؛ می‌توانند برخی از این تغییرات را روی نسخه‌ی موجود اعمال کنند. مرورگر گوگل کروم ۶۹، همچنین شامل پشتیبانی از نوتیفیکشن‌های ویندوز ۱۰، ژست‌های حرکتی تاچ‌پد روی ویندوز ۱۰ و برخی بهبودهای کلی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات