پیکسل 3 ایکس ال با ناچ و دوربین سلفی دوگانه رؤیت شد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصاویری از مدل مشکلی‌رنگ پیکسل ۳ ایکس‌ ال منتشر شده است که بر استفاده‌ی گوگل از ناچ در این گوشی، مهر تایید می‌زنند.
تبلیغات

روز گذشته کاربری تیزبین، تصاویری را به دست تحریریه‌ی وب‌سایت MobileSyrup رساند که در آن‌ها فردی درحال استفاده از گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ ال دیده می‌شد. این تصویر که ظاهرا در یکی از متروهای تورنتو (در کانادا) گرفته شده است، مدل مشکی‌رنگ Pixel 3 XL را به‌نمایش می‌گذارد. فردی که گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال را در دست داشت، در حال چت‌کردن در واتساپ بود و در تصاویر زیر، نام او و چت‌هایش ویرایش شده‌اند.

این تصاویر غیررسمی جدید همچون بسیاری از شایعات اخیر مرتبط به این گوشی، نشان می‌دهند که گوگل در پرچمدار جدیدش از ناچ (بریدگی نمایشگر) در کنار دوربین سلفی دوگانه استفاده کرده است.

پیکسل 3 ایکس ال / Pixel 3 XL

در تصاویر منتشرشده، می‌توان ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را در سمت چپ ناچ مشاهده کرد؛ همچنین ظاهرا در سمت راست ناچ، مواردی از قبیل باتری، سیگنال و البته آیکون مربوط به قرار داشتن گوشی روی حالت ویبره، به چشم می‌خورند. به‌علاوه، در قسمت پایین سمت چپ نمایشگر، یک فلش روبه‌پایین دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از پشت دستگاه را نیز ببینید:

پیکسل 3 ایکس ال / Pixel 3 XL

به‌خاطر قرار داشتن دست این فرد روی گوشی، دیدن جزئیات قسمت پشتی پیکسل ۳ ایکس‌ ال اندکی سخت است. با این‌حال به‌وضوح می‌توان دید که در این اسمارت‌فون از دوربین اصلی یگانه استفاده شده است.

پیش‌تر تصویری دیگر از این گوشی منتشر شده بود و گفته می‌شد که مربوط به پیکسل ۳ ایکس‌ ال است که در ادامه می‌توانید مشاهده‌اش کنید:

پیکسل 3 ایکس ال / Pixel 3 XL

اخیرا شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند جدید Google در فضای مجازی پخش شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از نمایش اولد ال‌جی، بهره‌گیری از نسبت تصویر ۱۹ به ۹، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۵ درصد، وجود اسپیکرهای استریو در پنل جلویی و نبود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. همچنین اخیرا در ویدیویی غیررسمی، این گوشی با دوربین سلفی سه‌گانه دیده شده است.

دیدگاه شما در این‌باره چیست؟ به‌نظر شما گوگل در پیکسل ۳ ایکس‌ ال از دوربین اصلی یگانه استفاده کرده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات