هوندا HR-V مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فیس‌لیفت کراس‌اور هوندا HR-V در قالب مدل ۲۰۱۹ با پیشرانه‌های جدید دیزل و توربوشارژ، رونمایی شد.
تبلیغات

کراس‌اور پرطرفدار هوندا HR-V از سال ۲۰۱۶ به نسل دوم خود وارد شده است که به‌نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۰ خبری از نسل سوم آن نباشد. ژاپنی‌ها برای مدل ۲۰۱۹ این کراس‌اور فیس‌لیف ویژه در نظر گرفته‌اند تا افزایش طول عمر نسل دوم HR-V، فرصت بیشتری برای عرضه‌ی نسل جدید فراهم شود. پس از رونمایی مدل بازار آمریکا، مدل مخصوص اروپا نیز رونمایی شده است.

Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V

مدل ۲۰۱۹ هوندا HR-V در بخش ظاهری و فنی هر دو تغییرات داشته است. قابل توجه‌ترین ‌بروز رسانی در مدل جدید، پنل کروم براق جلوپنجره بوده که جایگزین پنل سیاه رنگ مدل ۲۰۱۷ شده است. در سپر جلو، ورودی‌های هوا بزرگ‌تر و میزبان چراغ‌های مه‌شکن شده‌اند تا در کنار چراغ‌های جلوی جدید و دی‌تایم‌های LED، نمای روبرویی HR-V جدید تغییر کند. در نمای عقب هم پنل کروم براق بالای جایگاه نصب پلاک، خودنمایی می‌کند تا فرمول جدید اضافه کردن کروم به‌جای پنل سیاه رنگ تکمیل شود. هوندا HR-V مدل ۲۰۱۹ همانند گذشته در پنج تیپ مختلف عرضه می‌شود که در گران‌ترین تیپ رینگ‌های جدید ۱۷ اینچ، سراگزوز کروم، چراغ‌های جلو و عقب تمام LED، چراغ‌های عقب دودی و انتخاب هشت رنگ بدنه به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند. در کابین صندلی‌های جدید برای راحتی بیشتر، جلب توجه می‌کنند؛ متریال با کیفیت‌تر به اضافه‌ی ترکیب روکش‌های پارچه‌ای و چرمی و دوخت‌های دوگانه در تیپ‌های گران‌تر HR-V جدید استفاده شده است.

Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V
Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V
Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V
Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V
Honda HR-V 2019 /  هوندا HR-V

مهندسان هوندا برای کاهش سر و صدای نفوذی به کابین، از عایق صدای بیشتر در بخش‌های مختلف بدنه شامل گلگیرها و درها استفاده کرده‌اند که البته در تیپ‌های گران‌تر، سیستم عایق صدای هوشمند هوندا یا ANC، برای اولین بار در کراس‌اور ساب کامپکت یا شهری این برند ژاپنی در دسترس است. در بخش قوای فنی، مدل مخصوص بازار اروپای هوندا HR-V جدید همچنان به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر مجهز است تا رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با گیربکس ۶ سرعته‌ی دستی (با گیربکس CVT این زمان ۰.۵ ثانیه بیشتر می‌شود) در زمان ۱۰.۷ ثانیه ممکن شود.  پیشرانه‌ها‌ی جدید ۱.۶ دیزل ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهار سال آینده به HR-V می‌رسند؛ نهایت قدرت پیشرانه‌ی توربوشارژ اعلام نشده اما در مدل بزرگ‌تر CR-V با گیربکس دستی و CVT به‌ترتیب قدرت ۱۷۳ و ۱۹۳ اسب بخار از آن حاصل شده است.

مدل ۲۰۱۹ هوندا HR-V با قیمت پایه‌ی حدود ۲۰ هزار دلار، اوایل پائیز سال جاری به بازار اروپا می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات