اوپو اف 9 با فناوری شارژ سریع VOOC و دوربین دوگانه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین ویدئوی تبلیغاتی اوپو اف ۹، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه و فناوری شارژ سریع VOOC بهره می‌برد.
تبلیغات

با وجودی که اوپو تمام تلاش خود را می‌کند تا مشخصات فنی و ظاهری گوشی‌های هوشمندش پیش از رونمایی فاش نشود، ولی ظاهرا نتوانسته همه‌ی اطلاعات را همچون رازی سربه‌مهر حفظ کند و پیش از رونمایی رسمی، اطلاعاتی از گوشی هوشمند این شرکت به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شده است.

در حالی که تا روز ۱۵ آگوست برابر با ۲۴ مردادماه، زمان رونمایی رسمی Oppo F9 زمان زیادی باقی نمانده؛ اولین ویدئوی تبلیغاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. بازیگر و خواننده‌ی تایوانی به‌نام هبه تین (Hebe Tien)، در مورد برخی مشخصات کلیدی و اصلی اوپو اف ۹ توضیح می‌دهد.

البته ویدئو به‌همراه زیرنویس انگلیسی منتشر‌ شده است. ترکیب رنگ‌ها در پنل پشتی و طراحی الگوبرداری‌شده‌ی آن از تراشه‌های الماس، زیبایی و جلوه‌ی خاصی به این گوشی هوشمند می‌بخشد. اوپو اف ۹ قرار است در دو رنگ قرمز و آبی به بازار عرضه شود.

اوپو اف ۹ اولین گوشی هوشمند سری اف است که با ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی به بازار عرضه خواهد شد؛ و از حالت تصویربرداری پرتره پشتیبانی می‌کند. براساس خبرهای غیررسمی و شایعه‌های مطرح‌شده، دوربین اپلی از لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۲۵ مگاپیکسلی و مشابه گوشی اوپو آر ۱۷ پریمیوم خواهد بود.

اوپو اف ۹
اوپو اف ۹
اوپو اف ۹

طبق گزارش منتشرشده، اوپو اف ۹ با نمایشگر ۶.۳ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بیش از ۹۰ درصد معرفی خواهد شد. اوپو اف ۹ اولین گوشی هوشمند این برند است که با گوریلاگلس ۶ جدید رونمایی می‌شود؛ و از تراشه‌ی مدیاتک هلیو پی ۲۰ با پایه‌ی اندروید اوریو ColorOS 5.2 به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از مشخصاتی که اوپو روی آن مانور خوبی خواهد داد، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اوپو اف ۹ است که از فناوری شارژ سریع VOOC بهره می‌برد؛ و با ۵ دقیقه شارژ شدن می‌تواند تا ۲ ساعت شارژ لازم برای مکالمه را تامین کند. فناوری شارژ سریع VOOC در اولین سری‌های گوشی‌های هوشمند سری اف مانند اف وان و اف ۳ معرفی شد؛ ولی در گوشی‌های اخیر شاهد فناوری MIA بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات