گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس احتمالا دوربین سه‌گانه خواهند داشت

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ ظاهرا قرار است با دوربینی سه‌گانه و بسیار قدرتمند به بازار عرضه شوند.
تبلیغات

گوشی  گلکسی اس ۱۰  سامسونگ یکی از موردانتظارترین اسمارت‌فون‌ها است و طبق ادعای یک رسانه‌ی کره‌ای، قرار است از سه دوربین قدرتمند بهره‌مند باشد. مدتی است که شایعاتی در رابطه با دوربین سه‌گانه‌ی پرچمدار بعدی سامسونگ در فضای اینترنت پخش شده است.

ساعاتی پیش وب‌سایت کره‌ای ETNews به نقل از منابعی آگاه، ضمن تأیید شایعات مربوط به دوربین Galaxy S10، رزولوشن دقیق حسگرهای مربوط به آن را نیز اعلام کرده است. ظاهرا اس ۱۰ در پشت خود دارای سه دوربینِ ۱۲ مگاپیکسلی (با لنز واید)، ۱۶ مگاپیکسلی (با لنز سوپرواید) و ۱۳ مگاپیکسلی (با لنز تله‌فوتو) است و می‌تواند تا سه برابر زوم اپتیکال ارائه دهد. 

با نگاهی به سیر پیشرفت دوربین‌های موجود در گوشی‌های شرکت سامسونگ، متوجه می‌شویم که نمی‌توان به‌سادگی از کنار ادعای سایت ETNews گذر کرد؛ اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، قطعا گلکسی اس ۱۰ به یکی از جذاب‌ترین و جنجالی‌ترین گوشی‌های کره‌ای‌ها مبدل خواهد شد.

البته ظاهرا استفاده از دوربین سه‌گانه قرار نیست محدود به پرچمدار جدید سری S سامسونگ باشد؛ طبق شایعات، این غول فناوری قصد دارد در گوشی‌های جدید سری A هم چنین قابلیتی را قرار دهد. گفته می‌شود که گوشی‌های جدید سری A قرار است همچون سال‌های قبل، در بازه‌ی زمانی بین ماه‌های دسامبر تا ژانویه معرفی شوند.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس / Samsung Galaxy S9 & S9 plus

مورد جالب این است که ظاهرا Samsung قصد دارد در گوشی‌های سری A بیشتر روی مگاپیکسل دوربین مانور دهد؛ بر همین اساس، گلکسی A نسخه ۲۰۱۹ احتمالا دارای سه دوربینِ ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود؛ تاکنون نوع دوربین‌ها (واید یا تله‌فوتو بودن) مشخص نشده است. منابع وب‌سایت ETNews در داخل شرکت سامسونگ گفته‌اند که این شرکت قصد دارد دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را به دوربین سه‌گانه تجهیز کند و در کنار این‌ها، گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت را هم عرضه کند و در آن از دوربین دوگانه استفاده کند.

مدل ۲۰۱۹ گوشی‌های سری S و A سامسونگ، احتمالا دوربین سه‌گانه خواهند داشت

پیش‌تر منابعی ادعا کرده‌ بودند که ال‌جی قصد دارد گوشی V40 را به دوربین سه‌گانه در پشت و دوربین دوگانه در جلو مجهز کند؛ ظاهرا اسمارت‌فون جدید سری A سامسونگ هم قرار است همین تعداد دوربین را داشته باشد و یکی از دوربین‌های سلفی آن، به لنز ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شود. با این حساب می‌توان ۲۰۱۹ را سال گوشی‌های پنج‌دوربینه نامید. همچنین گفتنی است که شایعه شده اپل می‌خواهد در آیفون‌های ۲۰۱۹ از دوربین سه‌گانه استفاده کند.

سامسونگ قبلاً در جریان کنفرانس مالی‌اش گفته بود که روی ۱۰ درصد از گوشی‌های سال آینده‌اش از دوربین سه‌گانه استفاده خواهد کرد؛ دوربین‌هایی که می‌توانند ویژگی‌های جذابی مثل زوم اپتیکال و تصویربرداری در شرایط نوری بسیار کم را در اختیار کاربر قرار دهند.

دیدگاه‌های خود را در این رابطه با کاربران زومیت در میان بگذارید.

برای مطالعه‌ی تمامی اخبار و مقالات گلکسی اس ۱۰، به صفحه‌ی اختصاصی آن در زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات