قیمت هیوندای توسان ۲۰۱۹ در تیپ‌های مختلف، اعلام شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
هیوندای از مشخصات و جزئیات قیمتی مدل ۲۰۱۹ توسان رونمایی کرد. این خودرو تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی نسبت به مدل قبل داشته است.
تبلیغات

جدیدترین مدل هیوندای توسان به‌تازگی به بازار معرفی شده و هیوندای مشخصات و جزئیات قیمتی تیپ‌های مختلف این خودرو را مشخص کرده است. همانند قبل هیوندای توسان در تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود و البته این تیپ‌ها  با قیمت‌ها، امکانات و پیشرانه‌های مختلف به بازار عرضه می‌‌شوند. در مدل این خودرو هیوندای تغییراتی را در نمای بیرونی خودرو اعمال کرده است و نمای داخلی نیز کاملا جدید است. همچنین توسان ۲۰۱۹ به تجهیزات ایمنی بیشتری در مقایسه با قبل مجهز شده است. اولین تغییری که شامل حال توسان شده است و باید به آن اشاره کنیم این است که مدل پایه‌ی این خودرو که قبلا با نام اکتیو شناخته می‌شد اکنون با نام GO شناخته می‌شود. این تغییر نام را باید در راستای سیاستی بدانیم که پیش از این در مدل هاچبک i30 نیز اجرا شده بود. پیشرانه‌های قابل انتخاب برای هیوندای توسان ۲۰۱۹ شامل دو پیشرانه‌ی بنزینی و یک پیشرانه‌ی دیزلی هستند.

 2019hyundai tucson

نخستین پیشرانه‌ که یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است و با سوخت بنزین کار می‌کند می‌تواند ۱۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است. پیشرانه‌ی قوی‌تر بعدی یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر بنزینی از نوع توربوشارژردار است که با نام T-GDI شناخته می‌شود. این پیشرانه با وجود داشتن ۱.۶ لیتر حجم توانایی تولید ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. پیشرانه‌ی توربو دیزل قابل انتخاب برای هیوندای توسان هم دارای دو لیتر حجم است وبا کد CRDI شناخته می‌شود. قدرت تولیدی این پیشرانه‌ ۱۸۲ اسب‌بخار و گشتاور آن ۴۰۰ نیوتن‌متر است.

 2019hyundai tucson

همان‌طور که مشاهده می‌کنید پیشرانه‌های مدل ۲۰۱۹ توسان در مقایسه با مدل ۲۰۱۸ تغییری نکرده است اما در مدل ۲۰۱۹ می‌توانید پیشرانه‌ی دیزلی را به‌همراه جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار خریداری کنید و این در حالی است که پیشرانه‌ی دیزلی تنها با جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی خودکار قابل سفارش بود. برای سال ۲۰۱۹ تیپ‌های GO و ActiveX  هیوندای توسان را می‌توانید به‌همراه پکیج SmartSense active safety  هیوندای خریداری کنید. این پکیج با قیمت یک هزار و ۶۲۸ دلار قابل خریداری هستند  و تنها در مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار قابل سفارش هستند. امکانات اضافه‌ی این مدل‌ها شامل سیستم ترمز اضطرای خودکار، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر و سیستم هشدار هشیاری راننده هستند.

 2019hyundai tucson

خریداران هیوندای توسان ۲۰۱۹ می‌توانند پکیج Safety Pack را نیز برای خودروی خود سفارش دهند  که این پکیج شامل چراغ‌های جلو هوشمند، کروز کنترل هوشمند، سیستم استارت استاپ، تهویه مطبوع دوگانه‌ی خودکار، ترمز پارک برقی، چراغ خوش‌ آمد گویی و محفظه‌ی سرد کن داشبرد می‌شود. از امکانات تیپ پایه‌ی هیوندای توسان ۲۰۱۹ باید به نمایشگر ۷ اینچی مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو، رینگ‌های فولادی ۱۷ اینچی، مه شکن جلو و عقب، چراغ‌های روشنایی در روز LED، کروز کنترل و چراغ‌های اصلی خودکار اشاره کرد. مدل پایه با پیشرانه‌ی ۲ لیتری GDI عرضه می‌شود و به‌صورت استاندارد به جعبه‌دنده‌ی دستی مجهز است. همچنین مدل پایه به‌صورت استاندارد فاقد سیستم چهار چرخ محرک است و به‌صورت دیفرانسیل جلو به مشتریان عرضه می‌شود. البته با پرداخت مبلغی اضافه می‌توانید جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی خودکار را برای نسخه‌ی پایه‌ی هیوندای توسان سفارش دهید و امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک برای این تیپ وجود دارد که البته قیمت این خودرو را از ۲۰ هزار ۸۳۳ دلار به ۲۹ هزار و ۵۶۳ دلار خواهد رسید.

 2019hyundai tucson

تیپ بعدی تیپ ACTIV X است که با قیمت پایه‌ی ۲۳ هزار و ۱۹۹ دلار استارالیا به بازار عرضه می‌شود. از امکانات هیوندای توسان ACTIV X باید به نمایشگر ۸ اینچی، سیستم رهیاب ماهواره‌ی، رادیو دیجیتال، سیستم صوتی حرفه‌ای اینفینیتی با هشت عدد بلندگو، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، سیستم هشدار میزان باد لاستیک، حسگر پارک عقب، تودوزی چرم، آینه‌های جانبی تاشو برقی از نوع گرمکن‌دار، صندلی برقی و خروجی USB برای سرنشینان عقب اشاره کرد. همانند مدل GO، مدل ACTIV X نیز به‌صورت استاندارد به پیشرانه‌ی دو لیتری بنزینی GDI مجهز است و به‌همراه جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی یا خودکار به بازار عرضه می‌شود. البته در صورتی که مدل چهار چرخ محرک ACTIV X را سفارش دهید، جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار روی این خودرو نصب خواهد شد. البته این موارد قیمت این مدل را به ۲۸ هزار و ۹۷۱ دلار افزایش خواهد داد.

 2019hyundai tucson

تیپ بعدی را باید تیپ میانی هیوندای توسات ۲۰۱۹ دانست. تیپ Elite دارای قیمت پایه ۲۸ هزار ۹ دلار است. این تیپ به‌صورت استاندارد به پکیج Safety Pack مجهز است و از امکانات این خودرو باید به رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، برف پاکن‌های خودکار، صندلی برقی راننده، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شیشه‌های ایمنی و دستگیره‌های در کرومی اشاره کرد. مدل Elite را می‌توان با هرسه پیشرانه‌ی موجود سفارش داد. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربو که سریع‌ترین پیشرانه‌ی توسان است به‌همراه یک جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته از نوع دوبل کلاچ عرضه می‌شود. قیمت مدل توربو دوبل کلاچ توسان ۳۰ هزار و ۲۲۹ دلار است. در انتها نیز به فول‌ترین نسخه‌ی توسان می‌رسیم که با نام  هایلندر شناخته می‌شود. هیوندای توسان هایلندر دارای قیمت پایه‌ی ۳۴ هزار و ۴۱۰ دلار است. این مدل دارای بیشترین امکانات در میان مدل‌های توسان خواهد بود.

 2019hyundai tucson

اماکانات استاندارد هیوندای توسان هایلندر شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، چراغ‌های اصلی LED، چراغ‌های هوشمند، چراغ‌های عقب LED، حسگرهای پارک جلو و عقب، سقف پانوراما، صندلی برقی سرنشین جلو، گرمکن و سرد کن  صندلی‌های جلو، در صندوق عقب برقی، نمایشگر ۴.۲ اینچی مقابل راننده، آینه‌ی وسط الکتروکرومیک، گرمکن فرمان، شیشه‌های محافظ در برابر اشعه، خروجی‌های دوگانه‌ی اگزوز و سینی محافظ جلو و عقب هستند. تنها آپشنی که در مدل هایلندر می‌توانید انتخاب کنید، رنگ مخصوص پریمیوم است که با قیمت ۵۹۵ دلار قابل انتخاب است. همچنین تیپ‌های اکتیو ایکس، الایت و هایلندر را می‌توان با پرداخت ۲۹۵ دلار به‌همراه تو دوزی چرم به رنگ بژ سفارش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات