ویدیوهای جدید شیائومی می مکس 3، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ را تایید می‌کنند

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دو ویدیوی جدید منتشر شده از می مکس ۳ شیائومی، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶.۹ اینچی آ‌ن‌ را تایید می‌کنند.
تبلیغات

می مکس ۳ شیائومی قرار است به‌زودی در رویدادی بزرگ رونمایی شود. هر روز که به زمان رونمایی این محصول نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری در مورد مشخصات فبلت جدید شیائومی به‌صورت غیر رسمی منتشر می‌شود. چد روز قبل نیز تصاویری از می مکس ۳ منتشر شد. 

ساعاتی قبل دو ویدیوی جدید از فبلت شیائومی می‌ مکس ۳ به‌صورت غیر رسمی منتشر شد که برخی خبرهای فاش شده‌ی قبلی در مورد آن را تأیید می‌کنند. رنگ گوشی‌های نشان داده شده در ویدیوها، مشکی و طلایی است. حتی اگر گوشی‌هایی که در دو ویدیو به نمایش گذاشته شده‌اند، واقعی هم نباشند، می‌توانند به‌خوبی شکل ظاهری فبلت می‌ مکس ۳ را نشان دهند. خبر خوب این است که دو ویدیو، تایید می‌کند که می‌ مکس 3 از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی در کنار ماژول دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد.

در ویدیوی مربوط به نسخه‌ی طلایی می مکس ۳، برچسب چسبانده شده روی نمایشگر تایید می‌کند که می مکس 3، فبلت ۶.۹ اینچی است که از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. خبرهای غیررسمی قبلی، نشان می‌داد که می مکس ۳ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ و با حافظه‌ی رم ۳، ۴ یا ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که نسخه‌ی می‌مکس ۳ پرو، با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ و ماژول دوربین دوگانه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، به همراه باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شود.  

تا این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه‌های مختلف Mi Max 3 منتشر نشده است؛ ولی انتظار می‌رود که قیمت آن در چین ارزان‌تر از سایر کشورها باشد. در ضمن می مکس ۳ قرار است ابتدا در چین رونمایی و عرضه شود و سپس در بازار سایر کشورها در دسترس کاربران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات