تصویر فاش شده از Mi A2 صفحه‌ مشخصات آن را نمایش می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر زنده‌ای از گوشی شیائومی می A2 منتشر شده است که ضمن تأیید مشخصات آن، از عرضه‌ی این گوشی در آینده‌ی نزدیک حکایت دارد.
تبلیغات

با اینکه می‌توان گفت شیائومی امسال در معرفی Mi A2 کمی تأخیر داشته است، اما به نظر می‌رسد به زودی این اتفاق خواهد افتاد و دومین گوشی اندروید وان شیائومی در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد. این گوشی که انتظار می‌رود در بخش سخت‌افزار تفاوتی با می ۶ ایکس نداشته باشد، در بُعد نرم‌افزار، برخلاف گوشی یادشده، از اندروید خالص گوگل بهره می‌برد. شیائومی سال گذشته همین اتفاق را در خصوص می ۵ ایکس رقم زد. آن‌ها ابتدا می ۵ ایکس را در چین رونمایی کردند و سپس همین گوشی را با اندروید خالص با نام می A1 راهی بازار جهانی کردند.

تصویری که روز گذشته از قسمت About گوشی می A2 در فضای مجازی منتشر شد، این گوشی را به‌صورت زنده و غیرگرافیکی نشان می‌دهد و همان‌طور که مشاهده می‌شود اثری از رابط کاربری MIUI در آن نیست. با توجه به این تصویر، Mi A2 اندروید ۸.۱ اوریو با وصله‌ی امنیتی ماه می را اجرا خواهد کرد و البته این موضوع تعجبی هم ندارد؛ اما ممکن است نسخه‌ی نهایی گوشی با وصله‌ی امنیتی جدیدتری عرضه شود.

همچنین تصویر فوق تأیید می‌کند که گوشی مورد بحث به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، مشابه با نمونه‌ی به کار رفته در می ۶ ایکس مجهز خواهد بود. گفته می‌شود می A2 در اوایل ماه آگوست روانه‌ی بازار خواهد شد؛ بنابراین، انتظار می‌رود ظرف مدت کوتاهی شاهد رونمایی از اندروید وان جدید شیائومی باشیم. از سایر مشخصات می A2 می‌توان به صفحه‌ی فول اچ‌دی ۶.۰ اینچی، حداقل چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین دوگانه‌ی اصلی ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

Mi A2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات