سایت لنوو از دسترس کاربران ایرانی خارج شد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا لنوو دسترسی کاربران ایرانی را به وب‌سایت خود مسدود کرده است.
تبلیغات

ظاهرا لنوو دسترسی افراد با IP‌ ایران را به وب‌سایت رسمی خود مسدود کرده است؛ در حالی که با ابزارهای تغییر IP می‌توان به‌راحتی به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرد، ظاهرا چینی‌ها از چند روز پیش چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند.

اگر امروز زومیت را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که وان‌سیگنال، استارتاپ ارائه‌دهنده‌ی خدمات پوش نوتیفیکیشن نیز دسترسی کاربران با IP ایران را به وب‌سایت خود مسدود کرده است و برای بهره بردن از آن، باید نسبت به تغییر IP اقدام کرد، حال نوبت به شرکتی چینی از حوزه‌ی کامپیوتر رسیده است تا به‌واسطه‌ی تحریم‌های ایالات متحده، ارائه‌ی خدمات به کاربران ایرانی را متوقف کند.

قطع دسترسی کاربران ایرانی به سایت لنوو

لنوو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی کامپیوترهای شخصی، تبلت، سرور، ورک‌استیشن و گوشی‌های هوشمند است که در بسیاری از بازارهای جهانی حضور دارد و جزو بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان کامپیوترهای شخصی به‌حساب می‌آید. خاطرنشان می‌کنیم که Lenovo‌ در بازار کامپیوتر رومیزی و لپ‌تاپ کشورمان نیز بازار قابل ملاحظه‌ای را در اختیار دارد و در برهه‌ای از زمان، گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز در کشورمان به فروش می‌رسید.

لنوو در حالی، دسترسی کاربران ایرانی به وب‌سایت خود را مسدود کرده است که پیش از این هواوی، به‌عنوان یکی دیگر از غول‌های چینی عرصه‌ی فناوری، نگرانی در مورد تحریم این شرکت به‌دلیل همکاری با ایران را بی‌مورد شمرده بود. خاطرنشان می‌کنیم که برخی از شرکت‌های خودروسازی چینی نیز نظیر ام‌جی و سایک‌ موتورز، ادامه‌ی همکاری خود با ایران را اعلام کردند.

نظر شما کاربران عزیز زومیت در خصوص قطع دسترسی ایرانیان به وب‌سایت Lenovo چیست؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

با تشکر از کاربران عزیز meysam_74 و Amir_Hz که در این خصوص اطلاع‌رسانی کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات