وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
وان‌سیگنال که یک استارتاپ فعال برای ارسال پوش نوتیفیکشن در پلتفرم‌های مختلف است، دسترسی کاربران ایرانی را به وب‌سایت خود محدود کرد.
تبلیغات

وان سیگنال استارتاپی که کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و در سن‌فرانسیسکوی آمریکا واقع است، به‌نظر می‌رسد این استارتاپ که به ارائه‌ی سرویس پوش نوتیفیکیشن در انواع پلتفرم‌ها از قبیل موبایل، وب و ایمیل می‌پردازد، دسترسی کاربران ایرانی را به وب‌سایت خود محدود کرده است.

در صورتی که به وب‌سایت وان‌سیگنال مراجعه کنید، با پیغام خطای Access Denied روبرو می‌شوید که در توضیح، مراجعه به این وب‌سایت از کشور ایران دلیل دسترسی نداشتن به وان‌سیگنال عنوان می‌شود.

تحریم ایران توسط وان سیگنال
The owner of this website (onesignal.com) has banned the country or region your IP address is in (IR) from accessing this website

البته محدود کردن دسترسی کاربران ایرانی به وب‌سایت وان‌سیگنال هنوز به معنای قطع کامل دسترسی به سرویس پوش نوتیفیکیشن نیست و کاربران می‌توانند به سرویس پوش نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشند. به نظر می‌رسد وان‌سیگنال در حال حاضر تنها دسترسی به وب‌سایت را محدود کرده است. احتمالا در آینده‌ی نزدیک دسترسی به سرویس‌های این کمپانی نیز توسط کاربران ایرانی با مشکل روبرو شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات