مرسدس بنز AMG C63 S با تیونیگ G پاور معرفی شد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین محصول تیونینگ شده‌ی G پاور، مرسدس بنز AMG C63 S با ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور است.
تبلیغات

شرکت تیونینگ آلمانی G پاور در جدیدترین پروژه‌ی خود که  خودروی مرسدس بنز  AMG C63 S را ارتقا داده است به طوری که حالا پس از اعمال تغییرات، می‌توان گفت که از نظر حرکتی مرسدس C63 S می‌تواند در کلاس سوپر اسپرت‌ها قرار گیرد. افزایش قدرت در این خودرو با استفاده از Performance Module ساخت G پاور به دست آمده است که  روی واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه سوار می‌شود. این ماژول افزایش قدرت الکتریکی، اطلاعات سنسورهای مختلف خودرو را دریافت کرده و آن‌ها را به شکل متفاوتی پردازش می‌کند تا به این ترتیب عملکرد پیشرانه را در مقایسه با مدل استاندارد C63 بهبود بخشد.

 mercedes amg c63 s g-power

 G پاور به صورت استاندارد این خودرو را به همراه سیستم اگزوز اسپرت عرضه می‌کند که صدای بسیار گیرا و جذاب تولید می‌کند. پیشرانه‌ی V8 توئین توربو ۴ لیتری مرسدس بنز G پاور، ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو ۸۹ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر دارد. در واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه‌، G پاور نرم افزار مخصوص خود را با نام Performance Software V1 نصب کرده است. با اعمال این تغییرات حداکثر سرعت خودرو به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت و سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز به کمتر از ۳.۸ ثانیه رسیده است.

 mercedes amg c63 s g-power

 G پاور همچنین کیت قوی‌تری نیز برای مرسدس C63 S تدارک دیده است که می‌تواند قدرت این خودرو را تا ۷۸۹ اسب بخار افزایش دهد. البته این کیت دوم دیگر تنها شامل تغییرات نرم افزاری نیست بلکه کیت دوم شامل توربوشارژرهای ارتقا یافته و سیستم اگزوز ویژه‌ای نیز می‌شود. G پاور تغییراتی در ظاهر خودرو اعمال نکرده و فعلا کیت بدنه‌ای برای C63 S طراحی نکرده است وتنها تغییری که در ظاهر خودرو دیده می‌شود استفاده از رینگ‌های هاریکن RR ۲۰ اینچی به رنگ مشکی در این خودرو است.

 mercedes amg c63 s g-power
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات