آنر نوت 10 در تاریخ ۹ مرداد با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی می‌شود

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فبلت کوچک آنر نوت ۱۰ در تاریخ ۳۱ جولای برابر با ۹ مردادماه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی رونمایی می‌شود.
تبلیغات

بر اساس آخرین خبر منتشرشده درباره‌ی آنر نوت ۱۰، این فبلت قدرتمند قرار است با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در تاریخ ۳۱ جولای (‌۹ مردادماه)‌ رسما معرفی شود. 

آنر نوت ۱۰

این خبر از طریق صفحه‌ی رسمی آنر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو و با انتشار پوستری رسمی به اشتراک گذاشته شد. با توجه به اطلاعات مندرج در پوستر، ظاهرا آنر نوت ۱۰ با فناوری COOL رونمایی‌خواهد‌شد. احتمالا فناوری COOL باعث خنک نگه‌داشتن گوشی در حین استفاده می‌شود و این گمان را ایجاد می‌کند که ممکن است Honor Note 10 برای بازی بسیار مناسب باشد. قطعا بعد از رونمایی، مشخصات فنی آنر نوت ۱۰ مشخص‌تر خواهد شد و سئوالات بی‌پاسخ، جوابی خواهند داشت. 

کمتر از یک هفته‌ی قبل مشخصات آنر نوت ۱۰ در TENAA رؤیت شد که بر اساس اطلاعات منتشر‌شده، آنر نوت ۱۰ با نمایشگر سوپر امولد ۶.۵۹ اینچی و رزولوشن ۲۲۲۰×۱۰۸۰ پیکسل رونمایی‌خواهد‌شد و از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ به همراه حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی (احتمالا تا ۸ گیگابایت) و دوربین دوگانه‌ی  ۱۶ مگاپیکسلی f/۱.۸ و دوربین ثانویه‌ی ۲۴ مگاپیکسلی f/۱.۸ و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. پیش از این گفته شده بود که آنر نوت ۱۰ به گفته‌ی رئیس آنر تا پایان سال عرضه می‌شود؛ ولی پوستر جدید خبر از رونمایی آن در تاریخ ۹ مرداد برابر با ۳۱ جولای می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات