نگاهی به کارخانه تولید لنزهای سری Art سیگما

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سیگما، شرکتی ژاپنی فعال در زمینه ساخت و تولید دوربین، لنز دوربین عکاسی و فلاش است. با گزارشی از فضای داخلی این کارخانه همراه باشید.
تبلیغات

آیا می‌خواهید چگونگی ساخت لنزهای تحسین‌برانگیز سری Art سیگما را ببینید؟ جانی بهیری خبرنگار Cinema5D به‌تازگی و برای اولین بار این امتیاز را به‌دست آورد که به‌عنوان اولین خبرنگار، مستندی از کارخانه‌ی لنزهای سینما زوم و سری Art سیگما به‌صورت مستقل تهیه کند. او تجربه‌ی خود را در یک ویدیوی ۷ دقیقه‌ای به ثبت رسانده است.

بهیری در گزارش خود اعلام کرد که شرکت سیگما درحال‌حاضر، ۱.۶۰۰ نفر به‌کار گرفته و ۱.۴۰۰ نفر از کارمندان آن، در کارخانه‌ای که بازدید کرده است مشغول به کار هستند. او نوشت: «همانطور که یاماکی اظهار داشت، بزرگترین دارایی سیگما، سخت‌کوشی افرادش است. در بازدید دو روزه‌ای که داشتم، میزان تخصیص و توجه آن‌ها به جزئیات، کاملا آشکار و نمایان بود.»

سیگما، یک شرکت خانوادگی است گه مدیرعامل آن کازوتو یاماکی، پسر میشیهیرو یاماکی، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق سیگما است. میشیهیرو یاماکی، سال ۲۰۱۲ در سن ۷۸ سالگی درگذشت. بهیری در این فرصت به گفت‌گو با کازوتو یاماکی پرداخته است.

اما در این ویدئو مسئله‌ای جالب‌توجه وجود دارد؛ میشیهیرو یاماکی بر اساس سنتی که در آغاز کار در نظر داشته، تجهیزات صنعتی کارخانه را به رنگ آبی درآورده است تا کارمندانش در هنگام کار، فضایی بشاش و باز داشته باشند. در ادامه چند فریم از ویدیوی جانی بهیری، از فضای داخلی کارخانه را مشاهده خواهید کرد.

sigma
sigma
sigma
sigma
sigma
sigma
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات