گلکسی واچ ۴۲ میلی متری با رنگ رز گلد در وب سایت سامسونگ رویت شد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با قراردادن تصویری منتسب به نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام گلکسی واچ، به‌صورت تلویحی وجود این ساعت هوشمند را تایید کرده است.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر بارها شایعاتی در رابطه با نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده است. شنیده‌ها نشان از این دارد که این ساعت هوشمند گلکسی واچ نام خواهد داشت. Samsung با قراردادن تصویر گلکسی واچ در وب‌سایت منطقه‌ی آمریکا، به‌صورت تلویحی وجود این ساعت هوشمند را تایید کرده است.

نسخه‌ای که تصویر آن رد وب‌سایت سامسونگ قرار گرفته، ۴۲ میلی‌متری بوده و رنگ آن رزگلد است. البته باید به این نکته اشاره کرد که کدنام محصولی که در وب‌سایت سامسونگ قرار گرفته، SM-R810NZDAXAR است، که با کدنام‌هایی که پیش از این و از طریق FCC برای گلکسی واچ فاش شده بود، متفاوت است. کلیک روی لینک تعبیه‌شده زیر تصویر این ساعت هوشمند، نتیجه‌ی مشخصی ندارد.

با توجه به ظاهر این ساعت هوشمند می‌توان دید که طراحی Galaxy Watch در مقایسه با نسل گذشته یا همان گیر اس ۳ تغییر آنچنان زیادی ندارد و می‌توان شباهت زیادی را بین گلکسی واچ و گیر اس ۳ کلاسیک مشاهده کرد. با توجه به اینکه در داخل پرانتز به پشتیبانی از بلوتوث توسط این نسخه تاکید شده، انتظار می‌رود نسخه‌ی دیگری از گلکسی واچ با پشتیبانی از ارتباط مخابراتی راهی بازار شود.

انتظار می‌رود گلکسی واچ سامسونگ در کنار گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۹ آگوست یا ۱۸ مرداد ماه راهی بازار شود. باید دید که آیا نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در مقایسه با نسل گذشته پیشرفت‌هایی را شاهد بوده است یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات