گلکسی نوت 9 با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ۱۲۵۰ یورو خواهد بود

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروز علاوه‌بر انتشار تصاویر تازه‌ای از گلکسی نوت ۹ در رنگ‌های مشکی، آبی و قهوه‌ای، جزئیاتی از مدل مجهز به حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت این گوشی منتشر شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن بیش از پیش به برگزاری مراسم اختصاصی سامسونگ در شهر نیویورک، جزئیات بیشتری از گلکسی نوت ۹، گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی این شرکت به‌همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ منتشر می‌شود و در همین راستا، امروز تصاویر تازه‌ای از هر دو محصول یادشده به بیرون درز کرده است. پیش از همه، همان‌طور که خبرگزاری اندروید هدلاینز گزارش می‌دهد، Galaxy Note9 سامسونگ در سه رنگ مختلفِ مشکی (Midnight Black)، آبی (Coral Blue) و قهوه‌ای (Teddy Brown) عرضه خواهد شد. همچنین چندی پیش تصویر رندری از نوت ۹ با رنگ بنفش یاسی نیز به بیرون درز کرد.

Galaxy Note 9

نکته‌ی جالب‌توجه در تصویر رندری که اکنون منتشر شده، نمایش گلکسی نوت ۹ در کنار یکی از لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، خریداران گلکسی نوت ۹ از بین سه گزینه‌ی داک دکس سامسونگ، گیر اس ۳ فرانتیر یا ایربادهای گیر آیکون ۲۰۱۸ قادر به انتخاب یکی خواهند بود. علاوه‌بر این، مدل آبی وجود قلم اس‌پن زرد رنگ را که پیش این تصویر آن را در دعوت‌نامه‌ی مراسم آنپکد Samsung مشاهده کردیم، تایید می‌کند. گلکسی نوت ۹ آبی همچنین تنها مدلی است که از قلم با رنگ متفاوت از خود گوشی بهره می‌گیرد. براساس شایعات، قلم S Pen از بلوتوث داخلی برخوردار خواهد بود؛ در نتیجه کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان کنترل از راه دور برای ارائه‌ها، پخش موسیقی و شاتر دوربین استفاده کنند.

امروز علاوه‌بر تصویر فوق، تصویر رندر دیگری از گلکسی نوت ۹ در کنار قلم اس‌پن در رنگ مشکی فاش شد. این تصویر تایید می‌کند که مدل مشکی این گوشی از قلمی با رنگ مشابه بهره می‌گیرد؛ با این حال، به‌جز تایید رنگ و شایعات پیشین، جزئیات تازه‌ی دیگری از این محصول به ما نمی‌دهد.

Galaxy Note 9

علاوه‌بر این رولند کوانت، افشاگر مطرح توییتر امروز در توییتی ادعا کرد که گلکسی نوت ۹ در اروپا قیمتی فراتر از ۱۰۰۰ یورو خواهد داشت. وی همچنین مدعی شده است که گلکسی نوت ۹ برای نخستین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند در مدلی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین مدل پایه‌ی ۶۴ گیگابایت اکنون به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا یافته است و احتمالا با قیمت ۱۰۵۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد؛ در حالیکه مدل ۵۱۲ گیگابایت به‌گفته‌ی کوانت با برچسب قیمت ۱۲۵۰ یورو قابل خریداری خواهد بود.

اگر جزئیات یادشده را قطعی بدانیم، این ارقام در مقایسه با نسل فعلی آیفون ۱۰ در اروپا، قیمت‌های پایین‌تری محسوب می‌شوند. براساس این قیمت‌گذاری می‌توان حدس زد که قیمت پرچمدار بعدی سامسونگ در ایالات متحده احتمالا ۸۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایت و ۱۰۴۹ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. گزارش یادشده همچنین اشاره می‌کند که مدل ۱۲۸ گیگابایت گلکسی نوت ۹ در اروپا در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش موجود خواهد شد؛ در حالیکه سفارش مدل ۵۱۲ گیگابایت احتمالا تنها در رنگ مشکی یا آبی امکان‌پذیر خواهد بود. در هر صورت، برای اطلاع قطعی از مشخصات کامل این گوشی باید تا زمان رونمایی از آن در ۱۸ مرداد منتظر ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات