گلکسی نوت 9 در تصویر رندر تازه‌ای، با رنگ بنفش یاسی دیده شد

شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر رندر جدیدی از گلکسی نوت ۹ درز کرده است که این گوشی را با همان ظاهر آشنای پرچمداران اخیر سامسونگ در رنگ بنفش یاسی نشان می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک شدن بیش از پیش به زمان معرفی گلکسی نوت ۹، جزئیات و تصاویر بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند. چندی پیش، علاوه بر تصاویر زنده‌ی این دستگاه، چند تصویر رندر جدید نیز از آن مشاهده کردیم. در نتیجه اکنون تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که پرچمدار بعدی سری نوت از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل پیشین خود نخواهد داشت و سامسونگ در این زمینه طرفداران خود را غافلگیر نخواهد کرد. در حال حاضر، جدیدترین تصویر رندری که از گلکسی نوت ۹ فاش شده است نیز نشان می‌دهد که این گوشی از نظر ظاهری از همان زبان طراحی اخیر سامسونگ بهره می‌برد؛ اما نکته‌ی قالب توجه نمایش این گوشی در رنگ بنفش یاسی است.

سامسونگ رنگ بنفش یاسی را ابتدای امسال با گلکسی اس ۹ معرفی کرد و بازخوردهای خوبی نیز از آن دریافت کرد. اکنون، جای تعجبی ندارد که این شرکت پرچمدار بعدی خود را نیز در قالب این رنگ جدید روانه‌ی بازار کند. همان‌طور که گفته شد، این تصویر درزشده، گلکسی نوت ۹ را با آن ظاهر آشنا در رنگ بنفش یاسی نشان می‌دهد. با این حال، از این تصویر هیچ نکته‌ی دیگری نمی‌توان برداشت کرد. گلکسی نوت ۹ از روبه‌رو شباهت بی‌اندازه‌ای به گلکسی نوت ۸ دارد و تنها برخی تغییرات جزئی در قسمت پشت آن اعمال شده است؛ بدین نحو که دوربین دوگانه اکنون به‌صورت عمودی جایگذاری و حسگر اثر انگشت به زیر سنسورهای دوربین منتقل شده است.

Samsung Galaxy Note 9

اخیرا گزارش شده بود که گلکسی نوت ۹ در هنگام عرضه در ۵ رنگ موجود خواهد بود و بنفش یاسی یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین، امکان سفارش این گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و رنگ جدید قهوه‌ای وجود خواهد داشت. علاوه بر این، براساس گزارش‌ها، نسل جدید نوت به محض آغاز پیش‌فروش در ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد)، در ۲۴ آگوست (دوم شهریور) عرضه خواهد شد. با این حال، این موضوع هنوز به تایید سامسونگ نرسیده است. این شرکت اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی نوت ۹ را در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) در مراسم خود در نیویورک اعلام خواهد کرد. گلکسی نوت ۹ احتمالا تنها دستگاهی نخواهد بود که سامسونگ در ۱۸ مرداد معرفی خواهد کرد. برطبق برخی شایعات، ساعت هوشمند نسل بعدی کره‌ای‌ها با نام گلکسی واچ نیز در همان روز رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات