طرح مفهومی نوکیا اج ۲۰۱۹، طراحی بدون حاشیه آن را نشان می‌دهد

شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح مفهومی نوکیا اج ۲۰۱۹ که در قالب یک ویدیو در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، طراحی بدون حاشیه‌ی آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون طرح‌های مفهومی بسیاری از گوشی‌های هوشمند مختلف توسط شرکت‌های شخص ثالث به‌صورت آنلاین به‌اشتراک گذاشته شده است. ظاهرا آخرین ویدیوی منتشرشده در یوتیوب از طرح مفهومی گوشی هوشمند، مربوط به نوکیا اج ۲۰۱۹ است. کانال علم و دانش یوتیوب، طراحی مفهومی تقریبا بدون حاشیه‌ای از محصول بعدی Nokia به نمایش گذاشته است.

همان‌طور که در طرح مفهومی به نمایش گذاشته‌شده در ویدیو مشاهده می‌شود، گوشی نوکیا اج ۲۰۱۹ دارای حاشیه‌ی بسیار باریکی در قسمت بالای پنل جلوی گوشی است؛ البته سایر قسمت‌های پنل جلویی هم از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برند. به‌علاوه، دکمه‌های قسمت پایین نمایشگر در صفحه‌نمایش ادغام شده و روی نمایشگر قرار داده‌ شده‌اند. در طرح مفهومی ارائه شده، شاهد طراحی جالب و متفاوتی برای گوشی هوشمند نوکیا اج ۲۰۱۹ هستیم.

در طرح مفهومی Nokia Edge 2019، همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی، جنس بدنه‌ی گوشی از فلز و شیشه است. تمام دکمه‌های فیزیکی در سمت راست، اسلات سیم‌کارت در سمت چپ و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قسمت بالای گوشی قرار گرفته‌اند. گوشی نوکیا اج ۲۰۱۹ از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد و لنزهای دوربین به‌صورت عمودی به همراه فلش LED در زیر آن‌ها قابل رویت است. به‌علاوه اسکنر اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار داده شده است. نوکیا اج ۲۰۱۹ با نمایشگر ۵.۵ اینچی Super AMOLED بی‌نهایت با رزولوشن ۲۸۸۰ × ۱۴۴۰ و کیفیت QHD + همراه خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. پنل جلویی و پشتی گوشی از گوریلا گلس ۵ کورنینگ بهره می‌برد.

سیستم‌عامل اندروید پی نسخه‌ی ۹.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی فرضی نصب شده است و از تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره می‌برد. در اصل نوکیا اج ۲۰۱۹ با حافظه‌ی رم متفاوت ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی رونمایی خواهد شد. همان‌طور که گفته شد نوکیا اج ۲۰۱۹ از ماژول دوربین دوگانه بهره می‌برد. لنزهای دوربین پنل پشتی ۲۳ و ۱۹ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، ۱۹ مگاپیکسلی است. به‌علاوه باید اضافه کنیم که نوکیا اج ۲۰۱۹ مجهز به پورت USB Type-C در قسمت پایین گوشی است و باتری ۳۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی آن با فناوری شارژ سریع کوالکام ۳.۰ شارژ می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات