هواوی رسما از ساعت هوشمند TalkBand B5 Hybrid رونمایی کرد

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی به‌صورت رسمی از ساعت هوشمند تاک‌بند B5 هیبرید با نمایشگر ۱.۱۳ اینچی AMOLED رونمایی کرد.
تبلیغات

یک هفته‌ی قبل،‌ گجت پوشیدنی و ساعت هوشمند TalkBand B5 Hybrid هواوی در فهرست محصولات فروشگاه آنلاین و رسمی هواوی در چین به نام VMALL،‌ رویت شد و در نهایت هواوی ساعت هوشمند جدید خود را به‌صورت رسمی معرفی کرد.

تاک‌بند B5 هیبرید Huawei، نسل چهارم محصولات سری TalkBand و جانشین اصلی ساعت هوشمند تاک‌بند B3 است که در سال ۲۰۱۶ از سوی هواوی رسما معرفی و به بازار عرضه شد. گجت پوشیدنی هیبریدی ۲ در ۱، شباهت زیادی به TalkBand B3 دارد و در اصل هم به‌عنوان هدست بلوتوث و هم به‌عنوان ردیاب سلامت قابل استفاده است. همان‌طور که در تصاویر ارائه‌شده مشاهده می‌کنید، هدست بلوتوث در داخل تاک‌بند قرار داده شده است و کاربر از طریق نمایشگر می‌تواند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

TalkBand B5 Hybrid هواوی

تاک‌بند‌ B5 از نمایشگر ۱.۱۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۰۰x۱۶۰ و انحنای گلس ۲.۵D در قسمت بالای آن بهره می‌برد. نمایشگر ساعت هوشمند جدید هواوی حساس به لمس است و از بلوتوث ۴.۲ برای اتصال به گوشی هوشمند استفاده می‌کند. برای اتصال تلفن همراه‌ به تاک‌بند B5 سیستم‌عامل گوشی باید حداقل اندروید ۴.۴ یا بالاتر و یا iOS ۹.۰ و بالاتر باشد. علاوه‌بر این باید اضافه کرد که تاک‌بند بی ۵، دارای استاندارد IP57 بوده و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. TalkBand B5می‌تواند به‌صورت ۲۴ ساعته بر ضربان قلب کاربر نظارت کامل داشته باشد و مجهز به فناوری TruSeen است. به‌علاوه تنظیماتی هدفمند برای برخی ورزش‌ها از جمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری و سایر فعالیت‌های ورزشی در اختیار کاربر قرار داده شده است. سیستم ساعت هوشمند تاک‌بند بی ۵، می‌تواند اعلان‌ها و هشدارها را به‌راحتی برای شما ارسال کند و از فناوری TruRelax Huawei بهره می‌برد.

TalkBand B5 Hybrid هواوی
TalkBand B5 Hybrid هواوی
TalkBand B5 Hybrid هواوی
TalkBand B5 Hybrid هواوی

با استفاده از فناوری Trusleep هواوی، امکان ردیابی خواب هم در این گجت پوشیدنی فراهم شده است. لازم به ذکر است فناوری Trusleep مورد تایید مرکز CDB دانشکده پزشکی هاروارد است. یکی دیگر از ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید هواوی، ردیابی موقعیت گوشی هوشمند یا Phone finder است که می‌تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد. در نهایت کاربران می‌توانند از TalkBand B5 به‌عنوان شاتر از راه دور برای دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

TalkBand B5 Hybrid هواوی

TalkBand B5 هواوی در دو نسخه‌ی ورزشی و تجاری در چین معرفی شده است. تنها تفاوتی که دو نسخه با یکدیگر دارند این است که مدل تجاری با بند فلزی به بازار عرضه می‌شود. هواوی فروش ساعت هوشمند جدید خود را از تاریخ ۲۰ جولای برابر ۲۹ تیرماه به‌صورت رسمی آغاز کرده است. از ماه آینده، تاک‌بند بی ۵ در امارات متحده عربی، عربستان سعودی و بازارهای دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت TalkBand B5 در چین با بند سیلیکونی  ۱۴۹ دلار و با بند چرمی ۱۷۸ دلار خواهد بود. قیمت نسخه‌ی تجاری با بند فلزی نیز ۲۲۳ دلار تعیین شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات